Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصویب بند سوم ماده چهل و هشتم لایحه برنامه سوم توسعه شهرداری تهران را گامی موثر در جهت حفظ وحدت و یکپارچگی در اراضی عباس آباد دانست.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سید محمد حسین حجازی اظهار داشت : گام اول تدوین برنامه سوم توسعه شهر تهران در اسفند ماه سال گذشته برداشته و سیاست‌ها و راهبرد‌های کلیدی در این خصوص مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صحن شورای شهر تهران بررسی متن اصلاح شده برنامه سوم توسعه شهر تهران که پیش از این در کمیسیون تلفیق شورا به تصویب رسیده بود در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد بودجه سال ۹۸ براساس سیاست‌های تعریف شده در برنامه سوم تهیه شود.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به اینکه در ماده ۴۸ این لایحه به وظیفه شهرداری در زمینه توسعه عرصه‌های عمومی و فضا‌های باز همگانی پیاده محور با هدف ارتقا زیست پذیری پرداخته شده است، گفت: در بند سوم این ماده به طور خاص به اراضی عباس آباد و لزوم پشتیبانی و نگهداشت از عرصه‌ها و فضا‌های عمومی این اراضی و بهره برداری از آن در راستای توسعه فعالیت‌های گردشگری و فرهنگی اشاره شده است. در این بند با هدف ایجاد یکپارچگی و تسهیل دسترسی شهروندان بر لزوم اتصال این اراضی به بافت پیرامونی از طریق محور‌های پیاده تاکید شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اراضی عباس آباد شهرداری تهران شورای شهر میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردمی از اجرای طرح حفاظت از یوز ایرانی در جاده میامی-عباس آباد

به گزارش خبرگزاری صداو سیما رییس پارک ملی توران با بیان اینکه برآورد ما این است که این میزان تا پایان تعطیلات نوروزی به بیش از ۴۰۰ نفر برسد افزود: همه این افراد با هزینه شخصی و همراه با وسیله نقلیه شخصی از بیش از ۱۰ استان کشور از تمامی نقاط کشور حضور داشتند که این امر باعث دلگرمی ما در این منطقه شده است.
علی اکبر قربانلو با بیان اینکه این رقم مشارکت در تاریخ حفاظت مردمی از این گونه در ایام نوروز در این منطقه بی سابقه است افزود: بیش از ۵۰۰ نفر نیز در صف انتظار برای حضور در این جاده بودند که به دلیل ازدیاد افراد ثبت نام کننده در این طرح، نتوانستیم از حضور آنها بهره‌مند شویم. همچنین عمده این افراد به دلیل اینکه از استان‌های دور از جمله خوزستان، آذربایجان، کردستان و سیستان و بلوچستان بودند از آنها درخواست کردیم تا به طرف این جاده حرکت نکنند و در زمان دیگری از حضور آنها بهره ببریم.
وی گفت: هر روز به طور میانگین ۸ تا ۱۰ خودرو در این جاده حضور دارند و تمامی اینها با هماهنگی انجام می‌گیرد که به طور میانگین در هر خودرو ۲ نفر حضور دارند.
رییس پارک ملی توران افزود: ما تا سال گذشته هر سال به طور میانگین ۷ تا ۸ تصادف در این محور داشتیم که خداروشکر امسال تا امروز هیچ تصادفی در این جاده رخ نداده است و این عمدتا به تلاش این گروه‌ها مردمی برای اطلاع رسانی جهت رانندگی با سرعت مطمینه در این جاده بوده است.
آقای قربانلو گفت: اداره کل محیط زیست استان سمنان نیز نقش پشتیبانی و ارایه مکان مناسب برای استراحت و تامین تغذیه این افراد در طی روز‌ها و شب‌های کشیک بر عهده داشت که خوشبختانه توانستیم پشتیبانی رضایت بخشی را از هموطنان عزیز داشته باشیم.
طرح مردمی حفاظت از یوز ایرانی در جاده میامی-عباس آباد از ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا تا پایان روز ۱۴ فروردین ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • استقبال مردمی از اجرای طرح حفاظت از یوز ایرانی در جاده میامی-عباس آباد
  • برخورد پراید و لیفان با ۷ فوتی و زخمی
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • برگزاری جشن بزرگ نوروزی در پایگاه جهانی عباس‌آباد
  • ضرورت تسریع در بازسازی محدوده طویر - مرزن آباد کندوان
  • توسعه گردشگری شهری با «تهران کارت»
  • تصاویر| منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر