Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛مهسا سرلک ورزشکار جوان و خوش آتیه لرستان موفق به کسب مقام سوم اولین المپیاد ورزشی جمعیت هلال احمر کشور در رشته دارت شد.

 اولین المپیاد ورزشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به میزبانی استان تهران جهت کارکنان و اعضای هلال احمر کشور برگزار شد که سرلک دارتر لرستانی موفق به کسب مدال برنز این رقابتها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر المپیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی متاثر از آبگرفتگی در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به مردم متاثر از آبگرفتگی در این استان خبر داد گفت: به بیش از ۵۰۰ متاثر از آبگرفتگی خوزستان امدادرسانی شد. - اخبار استانها -

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در قالب بیش از 100 تیم عملیاتی، سیل و آبگرفتگی در شهرهای استان را امدادرسانی کردند.

وی افزود: از ساعت 48 ساعت گذشته که دستور آماده باش صادر شده، به بیش از  500 نفر خدمات امدادی ارائه شده است، همچنین تیم‌های تخصصی سیلاب با دستگاه‌هایی مانند پمپ و لجنکش، آماده هستند تا در صورت نیاز به مردم خدمات ارائه کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه عملیات امدادی تا ایجاد شرایط پایدار در منطقه، عنوان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت بروز مشکل با سامانه 112 این جمعیت تماس حاصل بگیرند‌. 

انتهای پیام/735/

دیگر خبرها

  • چگونه در جوانی پول‌دارتر و موفق‌تر شوید؟
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و بارندگی
  • تداوم امدادرسانی متاثر از آبگرفتگی در خوزستان