Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:18:55 GMT

«مصطفی ندیم» برای فعالیت های ادبی تقدیر شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۷۱۶

«مصطفی ندیم» برای فعالیت های ادبی تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای این مراسم که در دانشگاه شیراز برگزار شد، ندیم درباره ارتباط دیرینه تاریخ و ادبیات داستانی صحبت کرد و بر این نکته تاکید داشت که روایت تاریخ بدون مهارت داستان گویی و داستان بدون تاریخ  ناممکن است.

در ادامه جلسه موضوع تاریخ روایی و تاریخ تخیل گرا مورد توجه و بحث قرارگرفت و در بخش انتهایی جلسه این استاد دانشگاه و نویسنده با معرفی آثار داستانی خود بخشی از رمان در حال نگارش خود را برای حضار قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می شود که این برنامه با استقبال مخاطبان دانشگاهی روبرو شده بود و پایان بخش آن تقدیر و اهدای هدیه به میهمان برنامه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن داستان «میدان داستان» هر دو هفته یکبار و روزهای یکشنبه در محل ساختمان فرهنگی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

کد خبر 4547739

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شیراز شیراز مراسم تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، فیلم داستانی «ناسور» که در ژانر پلیسی-جنایی-معمایی با هدف آشنایی با اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند «سازمان پزشکی قانونی کشور» در دو اپیزود به نام‌های «بادکنک قاتل» به کارگردانی حسین فریدون‌جاه و «ماجرای نیمه شب» به کارگردانی محسن علم‌الهدی تولید شده، در پلتفرم‌های نمایش خانگی به اکران آنلاین رسید.
 
در خلاصه داستان فیلم «بادکنک قاتل» آمده است: ماجرای فوت مشکوک یک سرمایه دار سر شناس کشور در یک حادثه ساده و خنده دار، که پسر بزرگ او برای حفظ آبرو و اعتبار خود سعی بر دستکاری کردن گزارش پزشکی قانونی دارد.

خلاصه داستان فیلم «ماجرای نیمه شب» نیز ماجرای قتل دختر نوجوانی است که خبر آن در فضای مجازی پخش شده و باعث به هم ریختن آرامش و امنیت جامعه شده است، اما حقیقت پیچیده دیگری پشت ماجراست که توسط پزشکی قانونی کشف می شود.

در فیلم داستانی «ناسور» بازیگرانی چون امید محمد نژاد، سینا علیزاده، پیمان محسنی، مرضیه رسولی و رضا بهرامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از: تهیه کننده: حسین فریدون جاه، نویسنده: علی فراهانی صدر، مدیر فیلمبرداری: یونس سبزی، منشی صحنه: آناهیتا کارخانه، مدیر تولید: محمدحسین حسینی، صدابردار: مجید نجاتی، طراح صحنه و لباس: امیر محمدی، گریم : زهرا حمیدی.

دیگر خبرها

  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود