Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@17:58:46 GMT

مجوز واردات هواپیما صادر شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۷۴۳

مجوز واردات هواپیما صادر شد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز واردات تعدادی هواپیما به کشور از سوی این سازمان خبر داد و گفت: کانال مالی برای خرید این هواپیماها تعیین شده است.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اخیرا از تلاش برای خرید تعدادی هواپیمای جدید و توسعه ناوگان هوایی کشور خبر داده بود.

وی درمورد نو یا دست دوم بودن این هواپیماها  تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که هواپیماهای مذکور  «هواپیماهای خوب»ی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ، درباره جزئیات خرید این هواپیماها اظهار داشت: قرار است به زودی تعدادی هواپیما از سوی شرکت های واردکننده هواپیما که همان شرکت های هواپیمایی هستند، وارد ناوگان حمل و نقل هوایی کشور شوند و سازمان هواپیمایی کشوری مجوز واردات این هواپیماها را صادر کرده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ما به عنوان نهاد حاکمیت واردکننده نیستیم و دخالتی در کار نداریم ؛خود شرکت های هواپیمایی واردکننده این هواپیماها هستند.

وی درباره کانال مالی واردات این هواپیماها نیز گفت: خود ایرلاین‌ها کانال مالی برای واردات این هواپیماها را ایجاد کرده اند.

عابدزاده از بیان نام کشورهای فروشنده هواپیما به ایران خودداری کرد.

البته دیروز سید احسن علوی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفته بود عراق و ترکیه برای ایجاد شرکت های واردکننده هواپیما به ایران اعلام آمادگی کرده اند./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده

سال گذشته مجوز واردات خودروهای کارکرده از مناطق آزاد و تجاری صادر شد و باید فرایندهای اداری آن طی شود. هر میزانی از سایر روش‌های واردات خودروهای نو یا کارکرده که نیاز باشد با نگاه به همه جوانب موضوع، در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و تسهیل خواهد شد.

کد خبر 747518

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • جزییات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است