Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 هزار و 966 کودک کمتر از پنج سال زیر پوشش این نهاد در استان سبد غذایی دریافت کردند.

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 27 میلیارد و 280 میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون برای تأمین سبد غذایی این تعداد کودک زیر پوشش کمیته امداد استان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به ‌منظور رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از پنج سال زیر پوشش خود طرح همسفره را اجرا می ‌کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس طرح همسفره کودکان کمتر از پنج سال مددجوی این استان که به دلیل تغذیه نامناسب دچار اختلال در رشد هستند از سوی مراکز بهداشت شناسایی و برای دریافت سبد غذایی به کمیته امداد استان معرفی می‌ شوند.
مبشری عنوان کرد: سبد غذایی توزیع شده بین کودکان کمتر از پنج سال زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد شامل مواد پروتئینی، لبنیات، حبوبات، برنج و روغن است.
وی ابراز داشت: کودکان کمتر از پنج سال مددجوی کهگیلویه و بویراحمد که زیر پوشش طرح همسفره هستند در فاصله زمانی هر 6 ماه یکبار پایش می‌ شوند.
مبشری گفت: این کودکان مددجوی کهگیلویه و بویراحمد پس از بهبود وضعیت تغذیه ای و رفع اختلالات رشد از چرخه طرح همسفره خارج و کودکان دیگری جایگزین آنها خواهند شد.
وی اظهار داشت: نیکوکاران و مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند برای شرکت در طرح همسفره و کمک به کودکان کمتر از پنج سال دچار سوء تغذیه زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به سایت این طرح به نشانی اینترنتی http://hamsofreh.ir مراجعه کنند.
40 هزار و 823 خانوار با جمعیت 103 هزار و 725 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
7535/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد توزيع سبد غذايي ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس