Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد با صدور بخشنامه‌ای از عدم کسر اقساط ماهانه وام‌های دریافتی از حقوق اسفند کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه عدم کسر اقساط وام‌های دریافتی از حقوق اسفند ماه ۱۳۹۷ را به روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها، روسای واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش عمومی و مهارتی (سما) ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این بخشنامه آمده است:
با عنایت به اهمیت معیشت و رفاه همکاران محترم دانشگاه اعم از هیات علمی تمام‌وقت، نیمه‌وقت و کارکنان غیرهیات علمی رسمی و قرارداد کار معین که با مجوز سازمان مرکزی دانشگاه مشغول کار هستند، مقرر شد نسبت به عدم کسر اقساط وام‌های دریافتی کارکنان مذکور دانشگاه (به استثنای وام‌های دریافتی خارج از دانشگاه ازجمله بانک ملی) از حقوق و مزایای اسفند ۱۳۹۷ اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بخشنامه جدید دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت تدوین کتاب یا نرم‌افزاری برای احصاء و تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری با کلیدواژه‌های شهید و شهادت اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی این کمیته استخراج اسامی شهدای علمی استان فارس و برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده این شهداست.

محمدرضا قائدی اضافه کرد: این وظیفه دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف استان فارس است که در برنامه دیدار با خانواده شهدای علمی مشارکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد در شهرستان‌های استان فارس از سوی واحد‌های خود متولی برگزاری این مراسم شود.

رئیس کمیته علمی آموزشی و پژوهشی کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس تأکید کرد: در راستای گرامیداشت این شهدا تدوین دانشنامه دفاع مقدس از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت