Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷ نهال به یاد ۲۷ شهید حادثه تروریستی محور خاش- زاهدان در بولوار جمهوری زاهدان کاشته شد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، معصومه هادی ظهر امروز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: 27 کودک از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  سیستان و بلوچستان 27 نهال را به یاد 27 شهید سرافراز سپاه پاسداران که به دست عوامل تروریستی در محور خاش- زاهدان به شهادت رسیدند کاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان ادامه داد: کودکان باید از اتفاق‌های پیرامون خود آگاه باشند و  مسایل را تحلیل کنند این اقدام که با همکاری شهرداری ناحیه یک انجام شده قطعا سبب خواهد شد کودکان و نوجوانان قدردان کسانی که برای امنیت مرزها جان خود را فدا می‌کنند باشند.

وی گفت: کودکان، به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور می‌توانند براساس آموزه‌ها و هویت ملی و اسلامی جامعه‌ی خود را بسازند و مدافعان حریم فرهنگ و ارزش‌های اسلامی باشند.

هادی یکی از اهداف این برنامه را «به یاد شهدا بودن» عنوان کرد و افزود: قطعا کاشت این درختان گامی برای تحقق بخشیدن به آرزوی صلح و آرامش بشری خواهد بود.

ماموستا ‌قادری: حامیان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در «ورشو» جمع شده بودندشب شعر یاران خرازی به یاد شهدای حادثه تروریستی زاهدان برگزار شد + عکساولین مستند از حمله تروریستی زاهدان در تلویزیون

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان کشف شد

سردار دوستعلی جلیلیان   اظهار کرد: تیم تخصصی پلیس زاهدان با رصد و اشراف اطلاعاتی چند روزه خود از فعالیت فردی متخلف در حوزه ماده روان گردان شیشه در سطح این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در گام بعدی پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع دریافتی و انجام هماهنگی‌های لازم قانونی، اقدام به بازدید از مخفیگاه فرد متخلف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف حدود ۷۶۰ لیتر مواد اولیه ماده روانگردان شیشه، که متهم قصد انتقال و جابجایی آن در سطح این شهرستان را داشت خبر داد و گفت: یک نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شد.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در این عملیات گفت: برای امنیت و سلامت جامعه با تمام توان مقابل مجرمان و متخلفان اجتماعی خواهیم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • کوچ بهاره عشایر سیستان امسال زودتر آغاز شد
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان کشف شد
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • کاشت سالانه ۸۰ میلیون نهال؛ آیا مشابه جنگل‌های شمال در خوزستان ساخته می‌شود؟
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد