Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان تهران از تشکیل اولین پرونده مرتبط با مسایل گوشت در شعب ویژه خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر از مرتبطین در دستگاه‌های دولتی بازداشت شدند. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جعفری دولت آبادی دادستان تهران در حاشیه چهارمین کمیته مقابله با گرانفروشی در جمع خبرنگاران از تشکیل اولین پرونده مرتبط با مسایل گوشت در شعب ویژه خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر از مرتبطین در دستگاه‌های دولتی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: از آنجاییکه قیمت گوشت دو نرخی شده است و مشکلاتی در قیمت دارد و می‌تواند در بیرون گرانتر به فروش برسد، ممکن است عده‌ای از کارمندان دستگاه‌ها وسوسه شوند لذا از دستگاه‌های نظارتی و دولت انتظار داریم در این زمینه ورود بیشتری داشته باشند.   دادستان تهران خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای در دستگاه‌های دولتی برای منافع شخصی ورود به این اقدامات کنند حتما جرم است.   جعفری دولت آبادی اطلاع رسانی بیشتر در رابطه با این پرونده را منوط به تکمیل تحقیقات دانست.   وی تاکید کرد: انتظار داریم دستگاه‌های دولتی در بخشی که رانت وجود دارد و همچنین در رابطه با دو قیمتی گوشت در بازار آزاد،‌ مدیریت بیشتری انجام دهد.   دادستان تهران در رابطه با سرنوشت گوشت‌های احتکار شده، خاطرنشان کرد: ظرف  دو هفته گذشته حدود 200 تن گوشت از فرشگاه‌ها و مراکز کشف شده است و اعلام گردیده که  گوشت کشف شده مسترد نمی‌شود بلکه فروخته خواهد شد چراکه کالای فاسد شدنی است و برای توزیع وارد گردیده است و اگر میزان آن انبوه باشد حتما پرونده قضایی تشکیل می‌شود.   جعفری دولت آبادی در رابطه با زندانیانی که تاکنون در زندان ‌های تهران مشمول عفو شده‌اند نیز گفت: تا امروز صبح 2500 نفر در تهران آزاد و 1000 نفر مشمول تخفیف مجازات شدند و در این زمینه جلسه ویژه‌ای با سرپرستان دادسراها و دوایر نظارت بر زندان و دادستان‌ها شهرستان‌ها برگزار کرده و تعیین تکلیف وضعیت زندانیان مهلت یک هفته‌ای در نظر گرفته‌ایم.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان تهران جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱۷ پرونده تخلف صنفی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قم تشکیل شد

سیاوش فولادی وندا گفت: از ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ تا کنون تعداد هشت هزار و ۶۸۵ واحد صنفی توزیعی – خدماتی در استان قم بازدید شده که منجر به شناسایی یک هزار و ۶۱۷ واحد متخلف شده‌است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: همچنین با همکاری دستگا‌هایی اعم از تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، غله و خدمات بازرگانی، بسیج، راه شهرسازی، میراث فرهنگی، دامپزشکی، فرمانداری، مرکز بهداشت، معاونت غذا و دارو و دیگر نهاد‌ها تعداد یک‌هزار و ۷۸ مورد بازرسی مشترک انجام شد که از این تعداد ۲۷۰ پرونده به ارزش ۱۵ میلیارد و ۱۹ میلیون پرونده تشکیل شده‌است.

او ادامه داد: برای این واحد‌های صنفی پرونده تخلف به ارزش چهار هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.

فولادی وندا گفت: در طی این مدت ۷۳۳ مورد گزارش مردمی به سامانه ۱۲۴ اعلام که ۵۳۵ مورد بررسی قرار گرفته‌است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم تاکید کرد: از عموم شهروندان استان قم تقاضا می‌کنیم هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار، عرضه خارج از شبکه و دیگر موارد را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

گفتنی‌است براساس آخرین پایش صورت گرفته، ۴۰ هزار پروانه کسب در قم موجود می‌باشد که ۱۶ هزار مورد آن در بخش تولیدی و خدمات فنی و ۲۴ هزار مورد آن در بخش توزیعی و خدماتی است.

اصناف در قم به دلیل موقعیت خاص زائرپذیری این استان و اهمیت بخش خدمات در آن، جایگاه ویژه‌ای دارند و در همین راستا اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم همکاری گسترده‌ای با فعالان بخش اصناف استان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۶۱۷ پرونده تخلف صنفی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قم تشکیل شد
  • تشکیل ۹۰۰ میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در بوشهر+ عکس
  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین