Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@16:51:15 GMT

منافع عموم مردم را فدای تراکم فروشی نمی کنیم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۹۳۷

منافع عموم مردم را فدای تراکم فروشی نمی کنیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیروز حناچی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر تراکم فروشی در سطح شهر و زشت شدن مناظر شهری اضافه کرد: هم شهرداری هم شورای شهر در برنامه هایی که با نگاه نقادانه تدوین شده، برای اصلاح این وضعیت تلاش می کنند.
وی تاکید کرد: در همین زمینه در قدم نخست مجوز برج-باغ نمی دهیم و برای تثبیت باغ های بزرگ نیز در سطح شهر تلاش می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**اخذ عوارض در حد ایده بود
شهردار تهران همچنین درباره موضوع اخذ عوارض در برخی مسیرهای پایتخت گفت: دریافت عوارض تردد در برخی مسیرهای پایتخت در حد ایده بود و برای مسیرهایی که سال هاست از آن بهره برداری می کنیم، به آسانی امکانپذیر نیست.
وی به نتیجه بررسی ها در خصوص دریافت عوارض از مردم برای تردد از برخی مسیرهای شهر اشاره و خاطرنشان کرد: این در حد ایده بود، وقتی شورا و دیگر مراجع آن را تصویب نکرده اند، طرح آن شایعه می شود.
حناچی ادامه داد: خیلی از کشورهای دنیا از ظرفیت دریافت عوارض از مردم برای تردد در برخی مسیرها استفاده می کنند اما اجرای آن در جایی که سال هاست از آن بهره برداری می کنیم، به آسانی امکان ندارد.
شهردار تهران گفت: شاید در پروژه هایی که از این به بعد توسط بخش خصوصی به شکل «BOT» اجرا شود عوارض بگیریم اما برای آن پروژه هایی که در داخل شهر هستند به این راحتی امکان پذیر نیست.
به گزارش ایرنا چند هفته پیش انتشار خبری مبنی بر تصمیم مدیریت شهری برای اخذ عوارض از چند بزرگراه و تونل در پایتخت واکنش های بسیاری به دنبال داشت و شهرداری اعلام کرد که چنین موضوعی به تصویب نرسیده است.

**سرنوشت زوج و فرد
شهردار تهران همچنین اظهارداشت: برای مدیریت ترافیک در پایتخت، گام نخست طرح زوج و فرد بود اما اکنون همه در این موضوع اتفاق نظر دارند که برای بلندمدت تاثیر ندارد.
وی یادآورشد: این طرح در شرایط اضطرار و کوتاه مدت پاسخگوست اما در بلندمدت تاثیر آن برای کاهش آلودگی از دست می رود.
حناچی اظهار داشت: طرح بعدی در این زمینه (تبدیل محدوده زوج و فرد به حلقه دوم طرح ترافیک) هم در شورای ترافیک مطرح و در صورت تصویب، اطلاع رسانی خواهد شد.

**دستور بررسی پشت بام فروشی را داده ام
شهردار تهران همچنین به موضوع پشت بام فروشی هم اشاره و تاکید کرد: پشت بام فروشی را هم بتازگی در فضای مجازی دیده ام و دستور بررسی آن را داده ام.

**افتتاح مترو خط 6 و 7
حناچی همچنین درباره افتتاح ایستگاههای مترو گفت: خط ۷ مترو تهران را امسال یا اوایل فروردین ماه به صورت کامل افتتاح خواهیم کرد و این خط تا میدان صنعت می‌آید.
به گفته وی خط ۶ مترو از دولت آباد تا میدان شهدا نیز افتتاح می‌شود و یک ماه بعد از آن تا میدان امام حسین (ع) می‌رسد.
تهرام/3001/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بزرگراه ترافیک شهردار تهران صنعت فضای مجازی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم

سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۳۵، دومین فرمانده نیروی قدس سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود که سرانجام در ساعت ۱:۲۰ دقیقه شب جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ توسط پهپاد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد ترور و به مقام والای شهادت نائل گردید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است
  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید
  • کنایه حناچی به زاکانی؛ آنها که می‌خواهند در پارک قیطریه مسجد بسازند می‌خواهند بگوید ما خیلی دیندار هستیم
  • کنایه حناچی به زاکانی: آن‌ها با ساخت مسجد می‌خواهند بگویند ما آدم‌های معتقدی هستیم
  • ورود خودروهای برقی محدوده طرح ترافیک را عوض می کند!
  • اعلام تغییرات جدید در طرح ترافیک تهران
  • تغییرات جدید در طرح ترافیک تهران | ورود خودروهای برقی چطور محدوده طرح را عوض می کند؟
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • ‌خریدهای خود را از فروشگاه‌ها و مغازه‌های دارای پروانه‌های کسب انجام دهید