Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@10:14:56 GMT

بازدید معاون رئیس جمهور در امور زنان از ایکنا

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۹۴۵

بازدید معاون رئیس جمهور در امور زنان از ایکنا

به گزارش ایکنا؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز، یکم اسفندماه، از خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.

وی از تحریریه فارسی و بین‌الملل ایکنا بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید اخبار و پیگیری سوژه‌های خبری قرار گرفت.

ابتکار پس از آشنایی با فعالیت‌های ایکنا، تدوین سوژه‌های خبری و پیگیری آن در قالب گفت‌وگو با کارشناسان برای رسیدن به راه‌حل در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را از جمله شاخص‌های ممتاز این خبرگزاری برشمرد.

این خبر تکمیل می‌شود

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن ابتکار بازدید از ایکنا زنان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری امور اقتصادی و معیشتی مردم اولویت امسال است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ استاندار سمنان در این جمع با تاکید بر بکارگیری اهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی و سخنرانی ابتدای سال گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تحقق عنوان سال باید از راهبرد‌های مطرح شده در این بیانات بهره گیری کافی کنند.
سید محمدرضا هاشمی همچنین به توصیه‌های رئیس جمهوری در نشست ویدئو کنفرانسی امروز با شورا‌های ادارای استان‌های سراسر کشور و اعضای هیات دولت اشاره و تصریح کرد: از نکات مهم دستورات و انتظارت ریاست جمهوری توجه به خواست و رسیدگی به مشکلات مردم و پیگیری امور اقتصادی و معیشتی است.
وی با قدردانی از مدیران استان در خصوص کاهش نسبی نرخ تورم استان نسبت به میانگین کشوری سال گذشته، تلاش بیشتر مسئولان در بخش اقتصاد معدن، توسعه همکار‌های اقتصادی بین المللی استان با سفر هیات‌های کشور‌های دیگر به استان و بالعکس و زمینه سازی برای پاسخگویی اقناعی مستمر به مرمد را خواستار شد.
استاندار سمنان؛ دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، برگزاری دومین کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، اجرا و تکمیل طرح نهضت ملی مسکن، رفع تنش آبی و تامین آب شرب و صنعت استان و تحقق همه جانبه و عملی جهش تولید با مشارکت مردم را از اولویت‌های مسئولان استان در سال جدید برشمرد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات
  • زهرا شجاعی درگذشت
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا
  • رفع موانع تولید، گامی اساسی برای جهش تولید
  • پیگیری امور اقتصادی و معیشتی مردم اولویت امسال است