Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:31:21 GMT

25هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۳۰۱۱

25هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون کشف و ضبط شد

سردار ماشاء الله جان نثار که روز چهارشنبه به شهرستان تایباد سفر کرده است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان سوخت طی هفته کنونی در چند عملیات جداگانه نیروهای این پست کنترل و مراقبت در مرزهای مشترک ایران و افغانستان کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: ارزش این میزان سوخت کشف شده بیش از یک میلیارد و 902 میلیون و 180 هزار ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: در این ارتباط چند خودروی ترانزیتی توقیف و تعدادی متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.
سردار جان نثار افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیون و 500 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای مشترک دو کشور ایران و افغانستان کشف و ضبط شده است.
استان خراسان رضوی بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که 90 کیلومتر از این مرزها در شهرستان تایباد قرار دارد.
شهرستان تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.
1922/7494
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان خراسان رضوی افغانستان قاچاق کشف و ضبط مشهد 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های بندرعباس و میناب یک دستگاه تانکر و ۳۹ دستگاه خودرو سواری شوتی فعال در قاچاق سوخت توقیف و ۱۳۰ هزار لیترگازوئیل قاچاق کشف شد.

وی افزود: علاوه بر توقیف خودرو‌های شوتی ماموران انتظامی در روستای بوستانو بندرعباس نیز با همکاری عوامل دریابانی ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت بلاصاحب از مشک‌های ماری کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ارزش سوخت‌های کشف شده ۴۰ میلیارد ریال برآورده شده است.

سردار جاویدان افزود: در این رابطه ۴۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده  به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد