Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: امیدوارم علاقه مندان به بسکتبال دعوت ما را بپذیرند و فردا سالن را پر کنند.

رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال در فاصله یک روز مانده تا شروع پنجره ششم انتخابی جام جهانی درباره وضعیت تیم ملی و اقدامات فدراسیون اظهار داشت: کادرفنی برای برنامه آماده سازی تیم 2 هفته فرصت داشت و مطابق با برنامه ریزی خودش پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بازی های ماست و مسابقات حساسی مقابل استرالیا و ژاپن در پیش داریم. سعی کردیم استانداردهای فیبا را در سالن اجرا کنیم. سالن ما قدیمی است و نیاز به بازسازی داشت تا بتوانیم این استانداردها را رعایت کنیم. خوشبختانه ناظر فیبا هم دیروز طی بازدیدی که داشت، وضعیت سالن را تایید کرد.

وی درباره وضعیت تیم ملی عنوان کرد: ما از ابتدای سال تکلیف خودمان را می دانستیم و این باعث شد برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم. برای پنجره ششم 2 بازی تدارکاتی با اردن در نظر گرفتیم. خوشبختانه طی صحبتی که با کادرفنی داشتم، از این 2 بازی راضی بودند و هماهنگی خوبی انجام شده است. انشاالله برای جام جهانی بازی های بهتری را فراهم کنیم و ترجیح ما هم برگزاری این مسابقات در ایران است.

رییس فدراسیون بسکتبال درباره حضور هواداران در 2 بازی پیش رو تصریح کرد: رسانه ها و صداوسیما به ما در این مدت کمک کردند تا اطلاع رسانی خوبی داشته باشیم. امیدوارم علاقه مندان به بسکتبال دعوت ما را بپذیرند و فردا سالن را پر کنند.

طباطبایی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برخی معتقدند در خصوص حواشی اخیر پیرامون دعوت نشدن و غیبت بازیکنانی مثل ارسلان کاظمی و حامد حدادی فدراسیون می توانست بهتر مدیریت کند، گفت: کار رییس فدراسیون این نیست و ما وظایف دیگری داریم. مسائل کلان به عهده ماست و من دخالتی در موضوع انتخاب بازیکنان که در حوزه کادرفنی است، نداشتم. ما به نظر کادرفنی احترام می گذاریم. با این حال باید این را در نظر داشته باشیم که الان شرایط مسابقات انتخابی تغییر کرده و هر 3 ماه یک بازی هایی برای تیم ملی هست. مسلما با این روش تغییرات بازیکنان بیشتر است. ممکن است برای هر پنجره ای بازیکنان خاصی دعوت شوند تا بتوانیم از تمامی سرمایه های خود استفاده کنیم. حامد حدادی بازیکن بسیار بزرگی است و همیشه برای او احترام خاصی قائلم. صددرصد در آینده و برای جام جهانی از بهترین ظرفیت های خود استفاده می کنیم./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!

بازیکنانی که امروز برای میامی هیت مقابل بوستون سلتیکس درخشیدند، همان بازیکنانی بودند که هیت قرار بود برای جذب دیمین لیلرد به پورتلند تریل بلیزرز بدهد، پیشنهادی که پورتلند آن را رد کرد.

طرفداری | بامداد پنجشنبه به وقت تهران، دو بازی در جریان رقابت های پلی آف NBA  برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این چند مسابقه رقم خورد.

بوستون سلتیکس ۱۰۱-۱۱۱ میامی هیت (۱-۱ مساوی)

پس از بلو اوت شدن در بازی اول سری، انتظار می رفت بوستون سلتیکس این بار آسان تر از قبل مقابل میامی هیت به پیروزی برسد، با این حال نابغه ای به نام اریک اسپولسترا روی نیمکت هیت می نشیند که فکر دیگری در ذهن داشت. میامی هیت رکورد سه امتیازی تاریخ فرنچایز خودش در تعداد سه امتیازی در یک بازی پلی آف را شکست (۲۳ سه امتیازی) و مزیت بازی خانگی که سلتیکس کل فصل برای به دست آوردن آن تلاش کرده بود را از آنها گرفت. بازی های سوم و چهارم این سری در میامی برگزار خواهند شد، اگر هیت هر دو بازی را به سود خودش خاتمه دهد، بهترین تیم فصل عادی را در خطر حذف قرار خواهد داد، آن هم در شرایطی که هنوز جیمی باتلر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

تایلر هیرو در این بازی آمار عالی ۲۴/۵/۱۴ با شش سه امتیازی ثبت کرد، هیرو اولین بازیکن تاریخ هیت است که در یک بازی پلی آف چنین آماری ثبت می کند و در کل لیگ هم تنها هاردن و لوکا دانچیچ چنین آماری در کارنامه دارند. کیلب مارتین و بم آدبایو هم هر کدام ۲۱ امتیاز گرفتند. رکورد اریک اسپولسترا در بازی دوم سری هایی که در آنها ۰-۱ عقب میفتد، ۳-۱۰ است! قبل از این که بخواهید جی های سلتیکس را به خاطر نتیجه سرزنش کنید، بدانید که هر دو بازی خوبی انجام دادند. تیتم ۲۸/۸/۳ ثبت کرد و براون هم ۳۳/۸. سلتیکس به خاطر عملکرد افتضاح کریستاپس پورزینگیس (۶ امتیاز با فیلدگل ۱ از ۹) و جرو هالیدی (۹ امتیاز با فیلدگل ۴ از ۱۲) شکست خورد. از هفت بازی آخر پلی آفی که هیت در خانه سلتیکس انجام داده، ۵ بازی به سود این تیم تمام شده.

اوکلاهماسیتی تاندر ۱۲۴-۹۲ نیواورلینز پلیکانز (۲-۰ به سود تاندر)

تاندر همین چند روز قبل شبیه به یک تیم جوان پلی آف ندیده به نظر می رسید و به زور مقابل تیم هشتم کنفرانس غرب به یک پیروزی خانگی رسید. در بازی دوم اما اوضاع متفاوت شد، همه بازیکنان تیمی که دومین میانگین سنی جوان لیگ را دارد، شبیه بازیکنان باتجربه و پلی آف دیده به نظر می رسیدند. صدرنشین کنفرانس غرب به راحتی حریفش را بلو اوت کرد و با خیالی آسوده به نیواورلینز سفر خواهد کرد.

چت هولمگرن پس از بیش از یک دهه به اولین روکی تبدیل شد که در یک نیمه بازی پلی آف، حداقل ۲۰ امتیاز می گیرد. جیلن ویلیامز کارش را با ۲۱/۵/۷ تمام کرد، شی گیلجس الکساندر ۳۳ امتیاز گرفت و آمار نهایی چت هم روی ۲۶/۷ ایستاد. جیلن ویلیامز، شی گیلجس الکساندر و چت هولمگرن روی هم آمار ۸۰ امتیاز، فیلدگل ۶۵٪، ۵۰٪ سه امتیازی و ۹۰٪ سه امتیازی به جا گذاشتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟