Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@21:18:38 GMT

خطرات مصرف مکمل های انرژی زا بیشتر اطلاع رسانی شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۳۰۶۴

خطرات مصرف مکمل های انرژی زا بیشتر اطلاع رسانی شود

به گزارش ایرنا، محمدمجرد روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرج افزود: این مکمل ها که در برخی از باشگاه های ورزشی به فروش می رسد عوارض و سوء مصرف هایی دارد که آگاه سازی هرچه بیشتر دراین زمینه ضروری است.
وی ادامه داد: اجرای طرح غربالگری معتادان و پالایش آنها پیش از ورود به کمپ های ترک اعتیاد نیز ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجرد تاکید کرد: رعایت مسایل بهداشتی در جریان اجرای طرح ساماندهی کمپ ها با دقت نظر ویژه ای باید صورت گیرد.
معاون فرماندار کرج در ادامه گفت: دانش کافی نسبت به ابعاد پدیده شوم اعتیاد و راهکارهای مقابله با آن کمک بزرگی به یافتن راه حل های عملیاتی برای ریشه کنی این معضل اجتماعی خواهد کرد.
بیش از یک هزار باشگاه خصوصیورزشی نیز در البرز فعال هستند که از این تعداد حدود 850 باشگاه دارای مجوز و مابقی نیز در حال طی کردن روال اداری برای دریافت مجور می باشند.
8029/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اعتیاد انرژی پالایش ترک اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای با عنوان "روایت خدمت" و با محوریت سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان، فرشید فلاح، اظهار داشت: جشنواره تولیدات رسانه‌ای "روایت خدمت" با محوریت سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان در دو بخش آزاد و ویژه و در قالب‌های موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان افزایش مشارکت‌های مردمی و رسانه ای در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر اول و دوم آیت‌الله رئیسی را از محورهای جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت بیان کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در پیام‌رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره 09921459871 ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، گفت: هدایای نفیسی به 10 اثر برگزیده بخش آزاد و پنج اثر برگزیده بخش ویژه اهدا خواهد شد.

فلاح، افزود: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • تحریم‌ناپذیری در فروش نفت‌خام و تجارت انرژی کشور با اجرای سیاست پالایشگاه‌داری فراسرزمینی
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • کدام ویتامین باعث کاهش خطر ابتلا به نقرس میشود؟
  • ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی
  • سه دلیلی که نشان می‌دهد در معرض ابتلا به بیماری کبدی هستید
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • خطرات تغییر دادن شکل قرص برای خوردن