Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@09:04:05 GMT

انهدام باند سارقان منزل در کرج و فردیس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۳۰۷۸

انهدام باند سارقان منزل در کرج و فردیس

4 نفر از متهمان یک باند8 نفره سرقت منزل در کرج و فردیس دستگیر شدند.

 رئیس پلیس آگاهی البرز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دستگیری یک متهم آقا که با پوشش چادر اقدام به 3 فقره سرقت در کرج کرده بود، گفت: این جوان 25 ساله سابقه دار که ارزش اموال سرقت شده اعم از طلا و ... توسط وی قریب به200 میلیون تومان بود صبح امروز چهارشنبه به دام قانون افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

سرهنگ محمد نادربیگی به نقش شبکه های اجتماعی در سه فقره سرقت مذکور اشاره کرد و افزود: 4 نفر از متهمین یک باند8 نفره سرقت از منزل به شیوه بالکن و پنجره روی در کرج و فردیس دستگیر شدند. 

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمین باند مذکور خواننده زیرزمینی است، افزود: تا کنون 7 محل سرقت شناسایی شده و متهمین که سرقت های خود را با خودروهای پژو و دنا انجام می دانند به سرقت های دو میلیاردی خود اقرار کردند. 

سرهنگ نادربیگی به کیف قاپی با خودرو در کرج و تغییر شیوه دزدها اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا یا شکایت یک مالباخته خانم از مهرشهر، 2 نفر شناسایی و دستگیر شدند و به 20 فقره سرقت با خودرو پراید اقرار کردند. 

وی با تاکید بر اینکه9 مالباخته خانم تا کنون شناسایی شده و تعدادی مدارک و گوشی موبایل از متهمین کشف و ضبط شد، تصریح کرد: دو متهم با شاکیان تماس گرفته و در ازای تحویل مدارک مبالغی را از آنها درخواست می کردند. 

سرهنگ نادربیگی با اشاره به افزایش سرقت قطعات خودرو در کرج، گفت: باند 4 نفره سارقان در قالب دو سارق و دو مالخر طی روزهای اخیر دستگیر شدند و با اقرار به 30 فقره سرقت، 20 مالباخته شناسایی شد.  

رئیس پلیس آگاهی البرز در خاتمه به دستگیری باند 6 نفره فروش یک واحد آپارتمان به مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به یک نفر و 4 فقره کلاه برداری با هدف فروش این واحد به چند نفر دیگر اشاره کرد و خاطر نشان داشت: 4 سند تک برگ، تعدادی کارت ملی و شناسنامه از آنها کشف شد. /

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه