Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ملی فرش ایران از اختصاص یک هزار و ۸۹۲ میلیارد تومان به بیمه قالی‌بافان و شاغلان صنایع دستی شناسه دار برای سال آینده خبر داد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرشته دست‌پاک درباره آخرین وضعیت بیمه قالی‌بافان و شاغلان صنایع دستی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس شورای اسلامی، یک هزار و 892 میلیارد تومان برای بیمه شاغلین این حوزه اختصاص یافت که می تواند نزدیک به 800 هزار نفر را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این در حالی است که رقم اختصاصی به بیمه قالی‌بافان و شاغلین حوزه صنایع دستی در سال گذشته 776 میلیارد تومان بود که حدود 260 هزار نفر فعالان این حوزه را تحت پوشش قرار داد.

به گفته دست‌پاک این افزایش چشمگیر با تلاش مرکز ملی فرش ایران و همراهی فراکسیون فرش و صنایع دستی و کمیسیون های اقتصادی، صنایع و معادن و تلفیق بودجه سال 98 مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه به دست آمده است.

زیلوی ایران به‌عنوان فرش سلامت در جهان شناخته می‌شود

انتهای پیام/

R34343/P/S7,78/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مرکز ملی فرش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز ملی فرش مرکز ملی فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارگ راین؛ دومین بنای خشتی جهان پذیرای مسافران نوروزی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان شهر تاریخی راین در  ۱۰۰ کیلومتری جنوب‌شرق مرکز استان کرمان و از توابع شهرستان کرمان در دامنه هزار، مرتفع‌ترین قله جنوب ایران واقع است.

 آبشار و قلعه تاریخی این شهر نیز دارای ویژگی های منحصر به فرد و میزبان شمار زیادی از گردشگران است.

صنایع دستی مانند سفالگری، سنگ‌تراشی، آهنگری، گلیم‌بافی، پته‌دوزی، قالی‌بافی، پارچه‌بافی و چاقو سازی و انواع مصنوعات فلزی در این شهر تولید می شود که در این میان چاقو سازی مهمترین و مشهورترین صنایع دستی منطقه محسوب می شود و شهر راین در رشته چاقو سازی شهر ملی صنایع دستی انتخاب شده است. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اختصاص بودجه مرمت مسجد سید از سوی میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان
  • ترمیم و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • مرمت و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • کرمانشاه با استفاده از ظرفیت‌ گردشگری باید متحول شود
  • گردشگری می‌تواند اقتصاد کرمانشاه را متحول کند
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • فعالیت ۱۷ بازارچه صنایع دستی در کرمان
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است
  • ارگ راین؛ دومین بنای خشتی جهان پذیرای مسافران نوروزی
  • مسئولان استان ایلام برای تحقق شعار سال تلاش کنند