Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@20:13:34 GMT

وعده ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط دولت

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۳۲۴۴

وعده ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط دولت

معاون وزیر راه و شهرسازی وعده آغاز ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مورد نظر رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی را از ابتدای سال آینده داد.

به گزارش مشرق، علی نبیان با بیان اینکه همکاری برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در راستای اقدام ملی و دستور دولت، رئیس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی در دستور کار سازمان است، اظهار کرد: از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد آن در مجموعه شهرهای‌جدید و ۲۰۰ هزار واحد دیگری توسط بنیاد مسکن و شرکت بازآفرینی شهری احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس مطالعاتی برای تخصیص زمین‌ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت بازآفرینی شهری انجام شده است و در این راستا نیز مقرر شده تا سازمان همکاری‌های لازم را با بنیاد مسکن انقلاب و شرکت بازآفرینی داشته باشد. در این مورد جلسات متعددی نیز برگزار شده است تا کارها تسهیل شود.

بیشتر بخوانید:

خرید خانه در ایران سخت تر از ۸۹ کشور دیگر فیلم / وعده دولت برای ساخت مسکن تا سال ۹۹

وی بیان کرد: سازمان ملی زمین و مسکن در مناطقی که زمین در اختیار داشته باشد بر اساس برنامه‌های ابلاغی، زمین را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت بازآفرینی شهری ایران قرار می‌دهد تا پروژه بازآفرینی شهری ایجاد شود.

وی همچنین از مکاتبه سازمان ملی زمین و مسکن با مدیران ۳۴ گانه راه و شهرسازی استان‌ها خبر داد و گفت: مکاتباتی نیز با مدیران ۳۴ گانه راه و شهرسازی استان‌ها انجام داده‌ایم تا این هماهنگی بین مجموعه سازمان ملی زمین و مسکن و همینطور راه و شهرسازی برای زمین‌های موردنیازی که در حوزه‌های شهری وجود دارد به وجود بیاید.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی از ابتدای سال آینده خبر داد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب دولت مسکن وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است
  • آمار بدون روتوش نهضت ملی مسکن/ ساخت ۴ میلیون مسکن شاید وقتی دیگر!