Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:44:42 GMT

صحبت های وزیر ورزش راجع به تیم ملی و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۳۳۱۶

صحبت های وزیر ورزش راجع به تیم ملی و پرسپولیس

وزیر ورزش می گوید او نفرات مورد نظر برای هیئت مدیره پرسپولیس را به مجمع این باشگاه اعلام کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش دولت ایران در گفتگویی پس از جلسه هیئت دولت، در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد. او ابتدا به بسکتبال پرداخت و گفت: ما بسکتبال برایمان مهم است ولی رویداد های بین المللی و مسابقات بین المللی که بتواند ما را به مسابقات جهانی و رویدادهای مهم تر برساند، در همه رشته ها برایمان مهم است و خب الان که ما در بکستبال آخرین پنجره را طی می کنیم و دو بازی سخت داریم، هم ژاپن و هم استرالیا تیم های بزرگ آسیا هستند و به هر حال صعود ما الان هم قطعی است و انشالله با یک برد دیگر تصویب می کنیم صعود را و بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم و همه تمرکزمان را باید بگذاریم که در جام جهانی نتیجه بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بسکتبال هم مثل هندبال به نظر من تعدادها، ظرفیت ها، بازیکنان، کادر مربیان و بازیکنان جزو تیم هایی هستند که به نظر ما می توانند مثل والیبال بدرخشند و جزو 10-15 تیم دنیا باشند. در هندبال 12 لژیونر داریم و در بسکتبال هم بچه ها رفتند در خارج بازی کردند و الان هم تیم در حال جوان گرایی هستند و نفرات جدید اضافه می شوند و نسل جدید بسکتبال اضافه می شوند که هم به لحاظ فیزیکی هم تاکتیکی در سطح بالایی هستند و ما امیدواریم نتایج خوبی در مسابقات جهانی بگیرند.

 

مسعود سلطانی فر درباره درخواست کاپیتان تیم ملی بسکتبال هم اظهار داشت: ما بر اساس آیین نامه صعود به جام جهانی را پاداش نداریم اما چون بچه ها الان در مرحله حساسی هستند و الان مرحله جدیدی را رقم می زنند که برای بسکتبال ما مهم است و فصل جدیدی است، انشالله با گام هایی که بر می دارند سعی می کنیم در توان خودمان از آن ها حمایت کنیم.

 

سلطانی فر درباره هیئت مدیره پرسپولیس هم گفت: هیئت مدیره پرسپولیس نفراتی که ما باید پیشنهاد می دادیم به مجمع را دادیم، بر اساس قانون مجمع باید تصویب کند که هفته آینده نفرات ما آنجا مطرح می شوند و مجمع تصمیم میگیرید و معرفی می شود.

 

وزیر ورزش درباره اظهارات اسلامیان راجع به بازنشسته های فدراسیو فوتبال هم گفت: همه این موارد باید در فدراسیون فوتبال در مجمع تصمیم گیری بشود و قرار است اسفند ماه در مجمع فدراسیون تصمیم گیری شود.

 

او در پاسخ به سوالی راجع به سرمربی تیم ملی هم به نکته ای اشاره کرد و عنوان داشت: سرمربی تیم ملی توسط فدراسیون انتخاب می شود. همه این گزینه هایی که به هر حال هست، توسط فدراسیون فوتبال پیگیری می شود و فدراسیون فوتبال مسئولیت دارد و باتوجه به مسئولیتش، من در جریان هستم که بررسی می کند و من فکر می کنم فدراسیون فوتبال در آینده نزدیک انتخاب خواهد کرد. این جزو مسئولیت های فدراسیون فوتبال است.

 

مسعود سلطانی فر در خصوص افزایش بودجه بسکتبال هم گفت: چون بودجه در مجلس تصویب نشده، نمی دانیم مقدار بودجه چقدر است تا درباره اعداد و ارقام صحبت کنیم، هر موفع تصویب شد در بخش هزینه ای و تملک، می نشینیم تصمیم میگیریم که بودجه چه کسی را افزایش دهیم و چه کسی را کاهش بدهیم.


در پایان درباره غیبت بازیکنان باتجربه بسکتبال مثل حدادى و ارسلان کاظمى از وزیر ورزش سوالی پرسیده شد و او گفت: این موارد همه تصمیم گیری در اختیار کادرفنی، سرمربی و فدراسیون است.

 

پس از آن یکی از خبرنگاران در خصوص هم گروهی تیم بانوان ایران و فلسطین و احتمال بازی در فلسطین اشغالی از سلطانی فر سوال پرسید که وزیر ورزش به این سوال پاسخ نداد و به شوخی گفت: بس است دیگر، بسکتبال است، بسکتبال.

مسعود سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟

وزیر ورزش و جوانان همانگونه که در احکام سرپرست‌های فدراسیون آورده بود همچنان بر عدم حضور این افراد در انتخابات تأکید دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از مرداد 1402 که مسئولیت ورزش کشور را برعهده گرفت، در احکام صادره برای سرپرستان فدراسیون‌ها، سیاست خود را مشخص کرد؛ اینکه نفرات منتخب او برای اداره موقت فدراسیون‌ها، تنها وظیفه اجرای امور جاری و فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها را برعهده دارند.

وزیر ورزش در این احکام خطاب به سرپرستان نوشته بود: «انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید». این جمله که نشان‌دهنده سیاست هاشمی در تعیین تکلیف فدراسیون‌ها بود با استقبال بخش بزرگی از جامعه ورزش روبه‌رو و با همین رویه بلاتکلیفی حدود 10 فدراسیون از مرداد 1402 تا فروردین 1403 برطرف شد.

در حالی که ثبت نام مهدی مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی، برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر عدم ادامه اجرای این سیاست ایجاد کرده بود، انتخاب سرپرست جدید به جای مبینی با حکم هاشمی نشان‌دهنده عزم جدی وزارت ورزش برای اجرای این سیاست بود. اکنون شنیده می‌شود انتخاب سرپرست جدید و ثبت‌نام مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی هم مانع اجرای سیاست وزیر ورزش و جوانان نیست و وزیر موافق حضور مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیست و بر همین اساس کناره‌گیری مبینی از انتخابات به عنوان کارمند این وزارتخانه محتمل است.

همچنین بر اساس تصمیم اتخاذ شده، کارمندان وزارت ورزش و جوانان در صورت تمایل برای حضور در انتخابات هر یک از فدراسیون‌‌ها باید موافقت مدیر خود را اخذ کنند، در غیر این صورت نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون‌ها شرکت کنند و این به معنای پایان حضور کارمندان وزارتخانه در فراسیون‌ها بدون جلب نظر  مدیر مافوق خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی