Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار رسیدگی به اتفاقات دیدار تبریز خواهد شد.

طرفداری-دیدار تیم های تراکتورسازی-استقلال هفته گذشته در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در شرایطی برگزار شد که تنها حدود 200 هوادار استقلال مجوز حضور در این ورزشگاه را پیدا کردند.

به گزارش فارس، طبق اظهارات مسئولان اورژانس 13 نفر از طرفداران استقلال تا فردای بعد از بازی به دلیل ضربات سنگ از سوی طرفداران تراکتورسازی در بیمارستان بستری بوده اند که این موضوع با واکنش مدیرعامل استقلال مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حسین فتحی در این باره گفت:

نحوه میزبانی از تماشاگران استقلال در تبریز مناسب نبود و این اتفاقات در حالی رخ داد که مسابقه ناظر ویژه هم داشت. وظیفه من است که از هواداران استقلال دفاع کنم. وقتی طرفداران تراکتورسازی به تهران می‌آیند ما نهایت احترام را به آنها می‌گذاریم ولی در حال که حق طرفداران استقلال حضور 10 درصد یعنی 7 هزار نفر ورزشگاه بود تنها 200 نفر توانستند به استادیوم بروند.

وی تاکید کرد:

میزبانی خوبی از تماشاگران ما در تبریز رخ نداد و فیلم سنگ‌هایی که به آنها اصابت کرده در اختیار ما است. من به سازمان لیگ در این باره نامه می‌نویسم و اعتراض خواهم کرد، من برای مردم خوب آذربایجان احترام زیادی ثائل هستم ولی این درست نیست که در استادیوم به آن بزرگی با تماشاگران ما اینگونه برخورد شود. نباید این موضوع باب شود که چون تراکتورسازی میزبان است تماشاگران دیگر تیم ها نتوانند از تیم های خود حمایت کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی یونس فاتح افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته به این طرح در دور اول سفر رئیس جمهور به استان در دستور کار است.

وی ادامه داد: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تأمین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریع از سوی عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح گفت: به منظور رفاه حال تماشاگران، احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه از ضروریات است که باید در اولویت کاری قرار بگیرد.

ورزشگاه یادگار امام تبریز سومین ورزشگاه بزرگ فوتبال ایران از لحاظ ظرفیتی با گنجایش ۷۰ هزار نفر است.این ورزشگاه بر طبق ارزیابی‌های انجام گرفته توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، موفّق به دریافت درجهٔ A شده‌ است.

 

دیگر خبرها

  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • شاخص سرانه سلامت در تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست
  • تماشای تمرینات استقلال برای این تماشاگران خاص ممنوع نیست