Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- ماموران کلانتری 152 خانی آباد یک محموله تریاک‌ را که در بار توت‌فرنگی جاسازی شده بود در میدان میوه و تره‌بار مرکزی تهران کشف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، چندی پیش ماموران کلانتری 152 خانی آباد نو از ورود محموله‌ای مشکوک به میدان میوه و تره بار مرکزی شهر تهران باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند تا همزمان با ورود این محموله برای توقیف آن وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که این محموله تریاک قرار است در پوشش بار 300 کیلوگرم توت فرنگی وارد شود که اقدامات تکمیلی در دستورکار قرار گرفت و سرانجام همزمان با ورود این محموله برای توقیف آن و دستگیری مجرمان وارد عمل شدند.
با توقیف محموله توت فرنگی که از جیرفت به سمت تهران بارگیری شده بود. ماموران اقدام به بازرسی از آن کرده و متوجه شدند که بسته های تریاک به طرز ماهرانه ای در میان بسته های توت فرنگی جاسازی شده است. که پس از انتقال این محموله به مقر انتظامی مشخص شد که پنج کیلوگرم تریاک در میان 300 کیلوگرم توت فرنگی جاساز شده است.
در این زمینه یک نفر توسط ماموران کلانتری 152 خانی آبادنو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
تهرام/ 9206 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس تهران نيروي انتظامي ميدان ميوه و تره بار مركزي تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف آزادکاران که همزمان با ایام نوروز اردوی خود را در تهران و کمپ تیم های ملی برپا کرده اند، فرنگی کاران با نظر حسن رنگرز راهی شهرستان نور در استان مازندران شدند و این روزها تمرینات خود را در این منطقه پیگیری می کنند.

اما از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی خبر می رسد محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک توکیو و یکی از امیدهای اصلی کشتی ایران برای المپیک 2024 پاریس، در جریان اردو دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده است. 

گرایی برای پیگیری درمان خود اردوی تیم ملی را ترک کرده و راهی تهران شده تا معاینات دقیق تر روی پای او انجام شود.

البته حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در اظهارنظری اعلام کرده مصدومیت گرایی خیلی جدی نیست و او با چند جلسه فیزیوتراپی می تواند به تمرینات بازگردد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان