Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش ملی نماز، هویت و جوان امروز (۱ اسفند) به منظور ارائه ۲۱ مقاله از مجموع ۱۰۹ مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش، کار خود را در دانشگاه بیرجند ‌آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم از نماز به عنوان شجره‌ای یاد کرد که ریشه در خلقت انسان دارد و گفت: خداوند انسان را به گونه‌ای خلق کرده است که حس پرستش در درون او وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه نماز مظهر کمال انسانی است، افزود: هر عبادتی را انسان باید با انگیزه قرب معنوی انجام دهد اما باید دقت کرد که عبودیت منحصر به نماز خواندن نیست بلکه نماز و اقامه این فریضه مهم الهی، آغاز راه عبودیت است.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: نماز روح انسان را صیقل می دهد و انسان را از تنگناها و سختی‌های زندگی رهایی می بخشد و انسان با نماز به رشد می‌رسد.

 

حجت الاسلام «محمدعلی جعفری» هم اظهار داشت: این همایش در چهار بخش نماز و روانشناسی، نماز و اخلاق، نماز و سلوک عارفانه و نماز و موضوعات اجتماعی برگزار شده است.

 

وی از ثبت نام ۱۵۷ نفر در این همایش خبر داد و با اشاره به اینکه ۱۰۹ مقاله به دبیرخانه همایش ملی نماز، هویت و جوان ارسال شده است، افزود: از این تعداد ۲۱ مقاله به صورت سخنرانی و ارائه شفاهی، ۲۷ مقاله به صورت پوستر ارائه شده است.

 

«احمد خامسان» رئیس دانشگاه بیرجند هم سرمایه‌گذاری برای نماز را عاملی موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی ذکر کرد و گفت: باید نسلی را تربیت کنیم که علاوه بر تخصص، با تعهد بتوانند گره‌ای از مشکلات جامعه را بگشایند.

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب استان بوشهر حضرت ام البنین سلام الله علیها حادثه تروریستی اصفهان سرلشگر باقری جشنواره مدهامتان همایش نماز خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان گفت: دبیرخانه این جشنواره در ۲ بخش عمومی و دانش آموزی با موضوعات فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده معظم شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت اثر می‌پذیرد.

کمال مظفری افزود: متقاضیان می‌توانند در چهار محور پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ و موشن گرافی و پویانمایی و انیمیشن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره شناخت استعداد‌هایی است که در این زمینه فعال هستند و آثاری به صورت فاخر تولید کردند و نیز ایجاد یک جریان‌سازی فرهنگی در بین این قشر تا تولیداتی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت تهیه شود.

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان گفت: در بخش عمومی نیز افراد و ظرفیت‌های استان شناسایی می‌شود و تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

کمال مظفری افزود: با بیان اینکه ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا از معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود افزود: این جشنواره در دوره‌های گذشته به صورت کشوری برگزار شده بود و برای اولین بار به صورت استانی برگزار می‌شود.

او، آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد و تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان می‌توانند آثار خود را به آیدی 6 DEFAMAJAZi @ در پیام‌رسان‌های مختلف ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • هفته سوم آوریل؛ از درمان وزوز گوش تا قصه آتش و انسان
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم