Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - سرپرست جهاد کشاورزی مهاباد گفت: «رضا سواری» به عنوان کارآفرین برتر ملی در زمینه اشتغالزایی مناطق کمتر توسعه یافته کشور انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

رسول سعیدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارآفرین نمونه در آیینی با عنوان «شکرگزاری بهره برداری از ۴۱ هزار اشتغال مستقیم» که در محل نمایشگاه دستاوردهای ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با حضور آیت الله گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و محمد مخبر ریاست محترم ستاد اجرایی حضرت امام در تهران برگزار شد به عنوان کارآفرین نمونه کشوری در بخش اشتغالزایی مناطق کمتر توسعه یافته مورد تجلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این کارآفرین نمونه کشوری با ایجاد چندین واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و دام و طیور، زمینه اشتغال بیش از یکهزار نفر از جوانان مهابادی را فراهم کرده است.
وی اظهار داشت: پیش از این نیز در مراسم و آیین های مختلف از این کارآفرین به عنوان تولید کننده، خیّر و کارآفرین نمونه کشوری تقدیر به عمل آمده است.
وی یادآور شد: ستاد اجرایی حضرت امام به دستور مقام معظم رهبری و با هدف توانمندسازی اقتصادی مردم در مناطق محروم فعالیت می کند.
به گزارش ایرنا، رضا سواری متولد سال 1344 این شهرستان، فعالیت اقتصادی خود از سال 1368 در زمینه صنعت مرغ و کشاورزی شامل مرغ مادر، مرغ گوشتی، کارخانه جوجه کشی، خوراک دام، کشتارگاه، گلخانه و باغ و زمین های کشاورزی شروع کرده است.
هم اکنون برای بیش از 900 خانوار بطور مستقیم و سه هزار خانوار نیز بطور غیرمستقیم از مجموعه تولیدات این کارآفرین نمونه کشوری زمینه اشتغالزایی فراهم شده است.
رضا سواری تاکنون 12 بار به عنوان تولید کننده نمونه کشوری، 2 بار به عنوان کارآفرین نمونه ملی، یک بار به عنوان مدیر نمونه کشور و واحد نمونه جهانی از کشور انگلستان را کسب کرده است.
ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) وظیفه مدیریت اموالی که طبق اصل ۴۹ قانون اساسی و دیگر قوانین، در اختیار ولی فقیه می‌باشند را برعهده دارد و در دو حوزه اصلی امور خیریه و بخش اقتصادی فعالیت دارد.
شرکت‌های وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام نیز در زمینه‌هایی چون خدمات مالی و بانکداری، املاک و مستغلات، صنعت نفت، مخابرات و دامپروری فعال است.
9903/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كارآفرين نمونه اشتغالزايي مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی دولت گفت: ۴۰۰ نفر از مهندسین ما در حوزه سدسازی در سریلانکا فعالیت می‌کنند و یک سد پیشرفته به لحاظ مختصات مهندسی ساخته شده است که اثرات خوبی در سریلانکا داشته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سپهر خلجی رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران گفت: به همت 400 نفر از مهندسین ما در حوزه سدسازی که در سریلانکا  فعالیت می‌کنند، یک سد پیشرفته به لحاظ مختصات مهندسی ساخته شده است و اثرات خوبی در سریلانکا داشته است.

وی افزود: ایران در شرایطی است که  تلاش می‌کنند نشان دهند این کشور تحریم است اما ما می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان یکی از افتخارات مهندسی را آنجا اداره کنیم و نمونه‌ای می‌شود از توان صنعت فنی و مهندسی ما که می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی دولت گفت: قبل از انقلاب عمده این کارها را در واقع کارشناسان خارجی در داخل کشور ما انجام می‌دادند. ما در حوزه‌های دیگر راه سازی، پل‌سازی، مسیرهای ریلی توانمندی‌های بالایی داریم که همین‌ها نمونه‌ای است تا بتوانند در سایر کشورها که نیاز دارند خدمات بدهند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان