Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@02:07:57 GMT

دکمه اهدای پول در اینستاگرام فعال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۳۷۱۳

دکمه اهدای پول در اینستاگرام فعال می‌شود

ساعت24- ابزار خاص فیس بوک برای اهدای پول و کار خیر به نفع سازمان های غیرانتفاعی و اشخاص نیازمند به زودی به شبکه اجتماعی اینستاگرام هم اضافه می‌شود.

تا به حال از طریق افزوده شدن ابزار اهدای پول به فیس بوک یک میلیارد دلار کمک برای تحقق اهداف گوناگون جمع آوری شده و منابع مطلع از اضافه شدن همین قابلیت به اینستاگرام از اواخر سال جاری میلادی خبر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی کدهای نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام برای سیستم عامل اندروید نشان می دهد که یک برچسب یا استیکر خاص برای اهدای پول در این برنامه در نظر گرفته شده که از طریق استوری های اینستاگرام قابل استفاده است.

کاربران با افزودن استیکر یادشده به استوری های خود می توانند برای پیشبرد امور مختلف مالی با اهداف خیریه از کاربران کمک بگیرند. همچنین یک دکمه اهدای پول نیز به همین منظور به اینستاگرام اضافه می شود.

اگر چه چنین اقدامی می تواند مزایا و فواید مختلفی داشته باشد، اما برخی کارشناسان هشدار می دهند که ممکن است این قابلیت تازه به ابزاری برای زورگیری یا فریب کاری و جمع آوری پول با اهداف نامشروع نیز مبدل شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت واردات گوشی‌ های دکمه‌ ای تکذیب شد

رییس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای را تکذیب کرد.

به گزارش تسنیم، سیدحسین سادات حسینی، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: چندی پیش اخباری مبنی بر ممنوعیت ورود گوشی‌های دکمه‌ای به کشور در رسانه‌ها منتشر شد، اما با اطلاعاتی که از همکاران وزارت صمت دریافت کردیم این خبر تکذیب می‌شود.

 وی درباره دلیل انتشار این گونه اخبار توضیح داد: برخی شرکت‌های وارد کننده که با مونتاژ گوشی‌های دکمه‌ای، خود را به عنوان تولید کننده معرفی کرده‌اند، با انتشار این گونه اخبار به دنبال ایجاد انحصار در بازار برای فروش گوشی‌های خود هستند. اما تا کنون این خبر تکذیب شده و ممنوعیتی در این حوزه وجود ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین کاربرد دکمه پشت آینه (فیلم)
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • ممنوعیت واردات گوشی‌ های دکمه‌ ای تکذیب شد
  • واردات گوشی‌های دکمه‌ای ممنوع نشده است
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد
  • پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن