Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:21:07 GMT

۹۶ درصد درآمدهای مصوب کهگیلویه و بویراحمد وصول شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۳۷۷۱

۹۶ درصد درآمدهای مصوب کهگیلویه و بویراحمد وصول شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۹۶ درصد درآمدهای مصوب استان وصول شده است که امیدوارم تا پایان سال به ۱۰۰ درصد برسد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، غضنفر آرام در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: عمده درآمدهای این استان از محل مالیات بوده که در این زمینه عملکرد اداره کل امور مالیاتی رضایتبخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: امیدوارم برخی دستگاه‌های اجرایی که هنوز به تحقق کامل وصول درآمدهای مصوب خود نرسیده‌اند در این مدت باقیمانده با برنامه ریزی و تلاش بیشتر به تکالیف قانونی خود عمل کنند.

تکلیف مجلس به شرکت‌های بیمه برای ارائه اطلاعات به سازمان امور مالیاتیانتقاد نمکی از رقم اعلام شده برای فرار مالیاتی پزشکانپزشکیان: تصور فرار مالیاتی از سوی جامعه پزشکی اشتباه است

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ایام دهه فجر امسال با برنامه ریزی و هماهنگی و انسجام دستگاه‌ها شاهد انعکاس و اطلاع رسانی خوب و اثربخش دستاوردهای نظام در استان بودیم.

آرام بیان کرد: انتظار می‌رود اخبار ، گزارش عملکرد و اقدامات دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی به صورت منظم و مستمر از طریق رسانه‌های استان اظلاع رسانی شود تا مردم در جریان تلاش کارکنان و دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه قرار بگیرند.

وی ابراز کرد: کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی, امور مالیاتی, بیمه‌ها, بانک‌ها، گمرک و اموال تملیکی در راستای انجام وظایف و تکالیف قانونی و همچنین توسعه و رشد اقتصادی استان تلاش فراوانی دارند.

  آرام ادامه داد: در روزهای باقی مانده تا پایان سال ضروری است تلاش دستگاه‌های تابعه برای انجام به موقع و صحیح امور محوله و تحقق اهداف، دوچندان شود تا در مباحث پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان, وصول درآمدهای استانی و موارد بسیار مهمی که در حیطه وظایف و تکالیف قانونی بوده با مشکلی روبه‌رو نشویم و در این شرایط خاص اقتصادی بتوانیم گامی در راستای بهبود وضعیت اقتصاد کشور و استان برداریم.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای احیای هنر نمدمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم رحمانی گفت: تاکنون ۳۰ نفر از علاقه‌مندان به این رشته در شهرستان بویراحمد به عنوان قطب اصلی «نمدمالی» آموزش دیده اند. وی بیان کرد: با وجود گذراندن دوره‌های آموزشی «نمدمالی»، اما تنها سه هنرمند ساکن شهرستان بویراحمد در این رشته در حال فعالیت هستند. کارشناس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: رواج رشته صنایع ذستی «نمدمالی» افزون بر ایجاد درآمد برای هنرمندان با ایجاد کارگاه‌های ریسندگی و رنگرزی می‌تواند شمار زیادی شغل ایجاد کند. بهروزی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از قطب‌های عشایر جنوب کشور محسوب می‌شود، تاکید کرد: بهبود درآمد عشایر از طریق فروش پشم برای تامین مواد اولیه «نمدمالی» از دیگرآثار رواج دوباره این دست ساخته سنتی است. وی عنوان کرد: هم اکنون از سویی پشم تولیدی دامپروران عشایر کهگیلویه و بویراحمد با قیمت بسیار کمتر از ارزش واقعی توسط دلالان خریداری می‌شود و از سوی دیگر هنرمندان صنایع دستی استان برای تامین مواد اولیه مورد نیاز خود از محصولات استان‌های دیگر استفاده می‌کنند که این امر باعث شده قیمت تمام شده محصولات تولیدی آنان بیشتر شود.

دیگر خبرها

  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • وصول ۹۸۴ هزار میلیارد تومان مالیات و عوارض در سال گذشته
  • تلاش برای احیای هنر نمدمالی
  • کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • پایداری درآمدهای مالیاتی و رضایت مردم اولویت نظام مالیاتی است
  • وصول بیش از 161 هزارمیلیارد ریال درآمد از بخش های مختلف استان یزد