Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این دیدار که با حضور دکتر قراخانلو رییس آکادمی، دکتر سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته برگزار شد دکتر صالحی امیری  ضمن اشاره به جایگاه کشور یونان بعنوان مهد این رویداد بزرگ ورزشی  در جهان ابراز داشت: ارتباط دو کشور ایران و یونان ریشه در تاریخ دارد، دولت و ملت دو کشور همواره به همدیگر احترام گذاشته و در گذر زمان از مناسبات و اشتراکات فرهنگی برخوردار بوده اند که بدون تردید در عرصه ورزش نیز دو کشور ایران و یونان می توانند همکاری موثری با یکدیگر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حمایت در تصمیمات مهم بین المللی ورزشی از نمایندگان هم، اردو های مشترک ورزشی، تبادل مربی و مدرس، تامین تجهیزات ورزشی و امضا تفاهنمامه ورزشی بین دو کشور ایران و یونان می تواند  روند موثری در ارتقا مناسبات فی مابین داشته باشد.

رییس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: ارتقا مناسبات و ارتباطات، تبادل مربی، مدرس و برگزاری اردوهای مشترک و تامین تجهیزات ورزشی مورد نیاز فدراسیون ها و بهره مندی از تجارب دو کشور در زمینه ورزش می تواند زمینه مناسبی را برای رشد و ارتقا ورزش کشور در عرصه بین المللی فراهم آورد.

همچنین شهنازی دبیرکل کمیته نیز ضمن اشاره به خواستگاه کشور یونان در جهان گفت: مردم یونان قرابت فرهنگی بسیاری برای مردم ایران داشته و اصولا دو کشور همواره در اعصار تاریخ ارتباط خوبی با همدیگر داشته اند و قطعا در زمینه ورزش نیز می توانند ضمن افزایش مراودات و مناسبات، همکاری خوبی برای بهره مندی از تجربیات یکدیگر  جهت رشد ورزش خود در عرصه بین المللی داشته باشند.

سپس دیمیتری الکساندر کیس سفیر کشور یونان ابراز داشت: ارتباط تاریخی دو کشور و رابطه دوستانه دولت و ملت ایران و یونان بر هیچ کسی پوشیده نیست و قطعا در عرصه ورزش نیز  این موضوع می تواند تداوم و گسترش بیشتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه مثبت رییس ودبیر کل کمیته ملی المپیک در گسترش هر چه بیشتر مناسبات ورزشی دو کشور در واقع بیانگر اینست که مسئولان و مردم دو کشور ایران و یونان نگاه احترام آمیز و مثبتی نسبت به یکدیگر دارند و  به شخصه شاهد موفقیت ها و پیشرفت های ورزشی ایران بوده و قطعا ضمن استقبال از پیشنهادات شما و انتقال آن به مسئولان وررزش کشورم زمینه های لازم را در این زمینه بخصوص امضاء تفاهمنامه ورزشی فراهم خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک جهان رشد مردم ایران یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این رشته رزمی حالا پس از گذشت ۳۰ سال از حضورش در ایران به عنوان یک انجمن ورزشی مستقل کار خود را در کشور آغاز کرده است.
مسئول هیئت موی تای استان اصفهان با بیان اینکه موی تای یک ورزش رزمی با قابلیت‌های بالایی است، گفت: این رشته ورزشی از سال ۱۳۷۸ ازاصفهان فعایت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


یوسف محرابی افزود: این رشته جذاب ورزشی با فنون خاص رزمی آمیخته شده که متشکل از ضربات، دست، آرنج و پاست که سال‌ها زیر نظر چند انجمن و کمیته ورزشی بود ولی با پیگیری‌های به سرانجام رسیده موافقت وزارت ورزش و جوانان این ورزش رزمی به صورت یک انجمن ورزشی مستقل کار خود را در ایران آغاز کرده است.
محرابی گفت: موی تای دارای فدراسیون جهانی است و ورزش آن از قوانین و مقررات کامل و استاندارد پیروی می‌کند. وی در ادامه و با بیان اینکه استان اصفهان یکی از پایگاه‌های این ورزش در ایران است.
وی افزود: چه در حوزه قهرمانی و چه همگانی اصفهان در موی تای پیشتاز کشور است. مسئول هیئت موی تای استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار نفر در استان اصفهان در رشته موی تای فعالیت می‌کنند که تعدای از آنها با حضور در تیم‌های ملی نشان‌های بین الملی و جهانی زیادی را برای کشور به ارمغان آورده اند.

دیگر خبرها

  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • تبادل ظرفیت‌های متقابل زمینه تأمین منافع و افزایش قدرت ایران و پاکستان است
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • مقام‌های ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه