Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@23:28:22 GMT

قطر هم پدافند موشکی اس۴۰۰ را می خرد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۳۸۳۶

قطر هم پدافند موشکی اس۴۰۰ را می خرد

خرداد: سازمان فدرال همکاری های فنی-نظامی روسیه از آغاز دور تازه مذاکرات با قطر برای فروش تسلیحات پدافند موشکی اس۴۰۰ به این کشور خبر داد.


مسکو و دوحه درباره مسایل مربوط به فروش تسلیحات اس۴۰۰گفت وگو کرده اند.گفتنی است نورمحمد خولوف سفیر روسیه در قطر تابستان امسال به رسانه های روسی گفته بود که روسیه و قطر درباره فروش تسلیحات اس۴۰۰ مذاکره خواهند کرد اما هیچ اقدام معینی در این مورد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های روسیه زمستان امسال به نقل از شبکه آمریکایی سی ان بی اس به اطلاعات سازمان های تجسسی آمریکا اشاره کردند که بر اساس آن کشورهای عربستان سعودی، قطر، الجزایر، ویتنام و مصر با روسیه در خصوص خرید اس۴۰۰ گفت وگو کرده اند.در این گزارش ها خاطرنشان شد برخی کشورها تحت فشارهای دیپلماتیک ممکن است از خرید این تسلیحات موشکی منصرف شوند.مجموعه های پدافند موشکی اس ۴۰۰ یا تریومف (در طبقه بندی ناتو اس.ای-۲۱) پیشرفته ترین تسلیحات پدافند موشکی روسیه است که هواپیماها را تا برد ۴۰۰ کیلومتری هدف قرار می دهد و موشک های تاکتیکی تا شعاع ۶۰ کیلومتری دارد.به گزارش دفتر مطبوعاتی سازمان فدرال همکاریهای فنی-نظامی روسیه، مسکو به تازگی این تسلیحات پیشرفته را به چین داده و با هند و ترکیه نیز برای فروش آن قرارداد امضا کرده است. برچسب ها: مسکو ، دوحه ، روسیه

منبع: خرداد

کلیدواژه: مسکو دوحه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در رای‌گیری پیش‌نویس قطعنامه عضویت کامل کشور فلسطین در سازمان ملل، ۱۲ کشور شامل روسیه، چین، فرانسه، مالت، اسلوونی، اکوادور، گویان، روسیه، ژاپن، موزامبیک، سیرالئون و الجزایر به این قطعنامه رای مثبت دادند.

دو کشور بریتانیا و سوئیس رأی ممتنع دادند و ایالات متحده آمریکا با رأی مخالف خود این قطعنامه را وتو کرد.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به اصفهان؟ ؛ واکنش رسمی یک مقام سازمان فضایی کشور
  • آمریکا قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد
  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
  • آسمان ایران امن تر از همیشه
  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • سامانه‌های راداری، موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • سامانه‌های راداری،موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد