Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:12:47 GMT

دومین محموله قاچاق مواد مخدر در کاشان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۳۸۷۳

دومین محموله قاچاق مواد مخدر در کاشان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، با تلاش ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان کاشان طی چند روز گذشته بیش از ۹۹ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده و این قاچاقچیان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دومین محموله قاچاق مواد مخدر در کاشان کشف و ضبط شد

سرهنگ علی پورکاوه در گفت و گو با خبرنگار مهر، از کشف و ضبط دومین محموله قاچاق مواد مخدر در کاشان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان در راستای احرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طی کنترل خودروهای ورودی به این شهرستان به یک دستگاه خودرو کامیون به رانندگی هادی-ه ۲۷ ساله که به مقصد کرج  در حرکت بود مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی بازرسی ماموران از خودرو مذکور مقدار ۹۸  کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف و ضبط کردند و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

باند سارقان منزل در کاشان متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سارقان منزل حین سرقت در کاشان خبر داد و ابراز داشت: در پی مراجعه احدی از شهروندان به منزلش متوجه حضور افرادی در حال سرقت از منزلش شده که بلافاصله با مرکز فوریت های ۱۱۰ تماس گرفت.

وی گفت: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد مراتب را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور به موقع خود در محل موفق شدند چهار نفر سارق بنامان شهاب-ش ۲۷ ساله، ایمان-س ۳۰ ساله و کاظم-ح ۲۴ ساله را در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

اعتراف متهمان به چهار فقره سرقت منزل در کاشان

پورکاوه افزود: طی بازجویی بعمل آمده در پلیس آگاهی متهمان تاکنون به چهار فقره سرقت منزل در سطح کاشان اعتراف کردند و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

وی از انهدام باند سارقان حرفه ای سیم برق در کاشان خبر داد و ابراز داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت که ماموان کلانتری ۱۱ غیاث الدین جمشید کاشانی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی احدی از سارقین به نام رحمت اله-ر ۴۵ ساله شدند.

اعتراف سارقان حرفه ای سیم برق به ۱۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه فرد شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: نامبرده طی بازجویی دو نفر به اعتراف دو نفر از همدستانش بنامان نصرت اله-ع ۴۱ ساله و نوید-ن ۲۷ ساله اشاره کرد و نامبردگان نیز دستگیر و تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه سارق اماکن خصوصی شهرک فتح المبین کاشان نیز دستگیر شد، افزود: بدنبال وقوع یک سرقت از انبار ضایعات در شهرک فتح المبین کاشان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت که مامورات کلانتری ۱۱ سارق بنام بهزاد-الف ۲۵ ساله را شناسایی و دستگیر کردند.

پورکاوه از کشف و ضبط اموال مسروقه طی بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و ابراز داشت: طی بازجویی های بعمل آمده متهم تاکنون به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان کاشان اعتراف و تحقیقات کماکان ادامه دار

کد خبر 4547908

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه