Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود صوفی، فرماندار سیاهکل در جلسه ساماندهی آب بندان‌های این شهرستان گفت: آب بندان‌های سیاهکل موجب رونق سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و استفاده بهینه در حوزه آب زراعی می‌شود و دستگاه‌های ذی ربط با رعایت قوانین و مقررات و شیوه نامه ابلاغی نسبت به ساماندهی آب بندان‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت آب بندان‌ها با توجه به اقلیم منطقه و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل با اولویت‌های کشاورزی، گردشگری و شیلات می‌تواند منبع درآمد پایداری برای روستا‌ها باشد و آب منطقه‌ای مکلف است تمام موارد مثل لیست برداری و مشخصات آب بندان‌ها و منابعی که موجب ذخیره سازی آن آب بندان می‌شود را مشخص کند.

فرماندار سیاهکل اظهار داشت: این موارد در کارگروه ساماندهی آب بندان‌های شهرستان مورد مطالعه و بر اساس اولویت‌ها مورد تصویب و تایید قرار می‌گیرد و اولین گام آن باید مشخص کردن و تعیین تکلیف متولی آب بندان آن روستا باشد.

صوفی تصریح کرد: تعداد ۴۰ آب بندان با وسعت ۱۲۰ هکتار و ظرفیت ۸/۲ میلیون متر مکعب ۱۱۳۰ هکتار اراضی کشاورزی شهرستان را تحت پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/ع

ساماندهی آب بندان‌های شهرستان سیاهکل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حیدری صبح یکشنبه در مراسم نواختن زنگ سلامت، دانش‌آموزان را سفیران سلامت جامعه اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته سلامت و در اولین روز از هفته سلامت، زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن و به صورت نمادین در دبستان دخترانه حضرت فاطمه (س) به صدا درآمد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان می‌توانند ارمغان آور سلامت در محیط مدرسه، خانواده و جامعه باشند.

حیدری با تأکید بر اهمیت خود مراقبتی افزود: هر شخص باید از وضعیت سلامت خود آگاهی داشته باشد و برای حفظ سلامتی خود، تغذیه سالم، ورزش و خواب کافی را در نظر بگیرد.

حجت اله نادری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن نیز برخی نکات آموزشی در زمینه‌ی فواید مصرف مواد غذایی سالم و مضرات مواد غذایی ناسالم را برای دانش‌آموزان تشریح کرد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه نقاشی با موضوع سلامتی، نمایشگاه غذا و تغذیه سالم برپا شد و از بین آثار چند اثر انتخاب و به آنها جوایزی اهدا شد.

همچنین برگزاری مسابقه پرسش و پاسخ از دانش‌آموزان برگزار و به برندگان جوایزی اهدا شد.

از یکم تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به عنوان هفته ملی سلامت نام گذاری شده است.

کد خبر 6084281

دیگر خبرها

  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • کیفیت و پایداری درآمد‌های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد
  • طرح جهاد میدانی محققان در استان بوشهر عملیاتی شد
  • ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌ها