Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@17:51:06 GMT

نقض ادعای سرمربیان استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۳۸۹۷

نقض ادعای سرمربیان استقلال و پرسپولیس

به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال ذوب آهن در شب درخشش مهاجم تنومند نیجریه‌ای خود توانست در حالی که ابتدا دو گل از حریفش عقب افتاده بود با سه گل میزبانش را شکست دهد. در این موفقیت نمی‌توان از نقش مهاجم تازه وارد آنها «کریستین اوساگوآنا» به راحتی گذشت.

اوساگوآنا مقابل الغرافه یک گل زد و یک پاس گل داد تا بازیکن تاثیرگذار این بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل این مهاجم بلند قامت، اولین گل وی برای ذوب آهن نبود. او اولین گلش را برای این تیم را در اولین بازی آسیایی آنها مقابل الکویت به ثمر رسانده بود.
اوساگوآنا با دو گل و یک پاس گل در دو بازی از لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته است و نشان داد ذوب آهنی‌ها خرید قابل توجهی برای خط حمله خود داشته است.

در حالی کریستین اوساگوآنا خیلی زود در تیم جدیدش جا افتاد که معمولاً تیم‌های ایرانی مهاجمانی به خدمت می‌گیرند که زمان زیادی برای نشان دادن سطح توانمندی‌شان لازم دارند و بعضاً هرگز نمی‌توانند توانمندی‌هایشان را نشان دهند و بدون عملکرد خاصی از تیم‌هایشان جدا می‌شوند.

برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر سرمربیان استقلال و پرسپولیس در این مدت در دفاع از خریدهای جدید این دو باشگاه تاکید کرده اند که نفرات جدید برای هماهنگی با یک تیم به زمان زیادی نیاز دارند. برانکو در نشست خبری پیش از بازی با پدیده تاکید کرد بازیکنانی که تازه به تیمش اضافه شده اند حتی شاید به ۱۰ ماه زمان نیاز داشته باشند. وینفرد شفر هم در هفته‌های گذشته بارها بر زمان‌بر بودن هماهنگی بازیکنان جدید تاکید کرده بود. این در حالی است که خرید جدید ذوب آهن در واقع نقض کننده ادعای شفر و برانکو است. اوساگوانا در ۲۰ روز توانست خودش را به ترکیب ذوب آهن تحمیل و دو گل و یک پاس گل آسیایی در کارنامه اش ثبت کند.

پیش از این منصوریان در استقلال بازیکنان خارجی مثل رابسون جانواریو، سرور جباروف و پادوانی را استخدام و در نفت تهران هم پادوانی و آلویز نانگ را برای بازی در تیمش انتخاب کرده بود. بازیکنانی که نه تنها خیلی زود توانستند بعنوان بازیکنانی موثر و کلیدی خود را مطرح کنند، بلکه برای رسیدن به آمادگی و هماهنگی لازم با تیم زمان زیادی هم نیاز نداشتند و در همان اولین بازی‌هایی که داشتند توانمندی‌هایشان را نشان دادند.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!