Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور آیت الله صفایی بوشهری تعداد ۸ نفر از هنرمندان انقلابی بوشهر در برنامه «انقلاب به روایت هنر» تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، طی مراسمی با حضور آیت الله صفایی بوشهری، عبدالرضا عالیپور، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا پولاد سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد شامگاه (۳۰ بهمن) در برنامه «انقلاب به روایت هنر» از ۸ نفر هنرمند انقلابی این استان در محل دفتر امام جمعه بوشهر تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

رونمایی از طرح «چهار دهه رویش های انقلابی»
 در این مراسم علاوه بر رونمایی از طرح «چهار دهه رویش های انقلابی» که توسط دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان استان بوشهر طراحی شده است، از میان هنرمندان عرصه نمایش، کارگردانی، تالیف، شعر، مستندساز، خواننده و خبرنگار قرآنی از 8 چهره فعال در حوزه انقلاب اسلامی به مناسبت چهل سالگی انقلاب نیز قدردانی شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، در این مراسم از حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی، عبدالرضا انصاری، عبدالرضا صدیق، محمود موجی، رضا میرشکار، میثم بشکوه، حامد فکوری و ساسان نوذری از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و امام جمعه بوشهر تجلیل شدند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب حضرت ام البنین سلام الله علیها خبرگزاری شبستان اصفهان سرلشگر باقری مقام معظم رهبری روزنامه مسجد انقلاب به روایت هنر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هنرمند انقلابی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر