Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:28:47 GMT

مرد سارق با پوشش زنانه در کرج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۴۰۰۸

مرد سارق با پوشش زنانه در کرج دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که با چادر زنانه در کرج اقدام به سرقت از منازل می‌کرد دستگیر شد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ محمد نادربیگی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره آگاهی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: فردی که با چادر زنانه اقدام به سرقت از منازل می‌کرد دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مرد 25‌ ساله با انتخاب سوژه‌های خود از شبکه‌های اجتماعی اقدام به دوستی می‌کرد و با قول ازدواج به سوژه‌های خود به کلید خانه‌های افراد دست پیدا می‌کرد و با استفاده از چادر زنانه اقدام به دزدی منازل این افراد می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه این شخص امروز صبح دستگیر شده است،گفت‌: حدود 250 میلیون تومان ارزش اموال مسروقه بوده و این شخص تا کنون 3 فقره سرقت انجام داده است.

 نادربیگی همچنین با بیان اینکه 3 فقره سرقت در فردیس  و 2 فقره سرقت در کرج که هر دو مشابه هم بوده‌اند شناسایی شده است، عنوان کرد: این سرقتها به صورت بالکن روی و درب و پنجره انجام می شده که اعضای این باند 8 نفر بوده و تا کنون 4 نفر آنها دستگیر شده‌اند.

بازداشت عاملان فساد ارزی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) مازندرانعامل حیوان‌آزاری در شهرستان پارس‌آباد بازداشت شدبازداشت عضو شورای شهر کرج تایید شد

وی با بیان اینکه این افراد به 20 فقره سرقت اقرار کرده‌اند، گفت: یکی از این سرقتها بالغ بر یک میلیارد تومان ارزش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه کیف قاپی با ماشین در کرج بسیار زیاد شده است، گفت: 2 نفر کیف قاپ که با یک خودرو پراید اقدام به سرقت از افراد می‌کردند و اکثر سوژه های آنها خانم‌ها بودند دستگیر و پراید آنها توقیف شد.

 نادر بیگی با اشاره به اینکه این افراد 20 فقره سرقت داستند و 9 مالباخته آنها شناسایی شده است، تصریح کرد: از این افراد تعدادی گوشی و مدارک شناسایی کشف شده است.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری یک باند کلاهبرداری در کرج, گفت: این افراد یک واحد آپارتمان به مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان را با جعل سند به دو نفر فروخته بودند که دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: 4 برگ سند تک برگ و چند کارت ملی و چند سند دیگر از این افراد کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ن

R41451/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد