Web Analytics Made Easy - Statcounter

 هاجر دباغی بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مورد باخت‌های تیم ملی فوتبال بانوان ایران در تورنمنت چهار جانبه هند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: اعزام قبلی تیم ملی فوتبال بانوان ایران به دور اول مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ بود که تیم ملی توانست از گروهش صعود کند، ولی به محض اینکه به ایران بازگشتیم لیگ برتر فوتبال بانوان سال جاری آغاز شد و تمامی بازیکنان به باشگاه هایشان در لیگ برتر فوتبال بانوان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: شروع لیگ برتر فوتبال بانوان در سال جاری تا اعزام تیم ملی فوتبال به تورنمنت چهارجانبه هند فقط یک اردو برای تیم ملی فوتبال بانوان برگزار شد و در آن اردو نیز یکسری از بازیکنان ملی پوش کشورمان حضور نداشتند.

دباغی توضیح داد: نا هماهنگی بازیکنان در تیم ملی باعث به وجود آمدن این اتفاق شد وگرنه سطح رقبای ما چندان بالا نبود به اضافه اینکه ما در این تورنمنت یک مقدار بد شانسی هم آوردیم.

دباغی در مورد میزبانی کشور فلسطین در دور دوم مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ گفت: یک سال و نیم بود که تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای حضور در مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ تمرین می‌کرد و اردو نیز برای بازیکنان تیم ملی فوتبال برگزار کرده بودند و حضور در این مسابقات هزینه‌هایی برای فدراسیون فوتبال ایران داشت، ولی اتفاقی افتاد که حسرت بر دل تمامی ما گذاشت.

وی افزود: وقتی میزبان را در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدیم بسیار تعجب کردیم، چون گروه بندی این مسابقات طوری بود که تیم ملی فوتبال بانوان ایران به راحتی می‌توانست از گروه خود به عنوان تیم اول گروه صعود کند و به المپیک ۲۰۲۰ برسد.

دباغی تصریح کرد: گذشته با چین تایپه و فیلیپین بازی داشتیم و طبق نتایج به دست آمده پیروز این رقابت‌ها بودیم، ولی میزبانی فلسطین به کل نتیجه را برای تیم ملی فوتبال بانوان تغییر داد و نگران نیز هستیم که به دلیل عدم حضورمان و انصراف تیم ملی فوتبال بانوان ایران فیفا ما را برای سال‌های آینده جریمه کند.

 

بازی آخر شرایطمان سخت شده بود

دباغی در خصوص فشار بازی با میانمار که آخرین بازی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در تورنمنت چهارجانبه هند بود گفت: بازی آخر شرایطمان سخت شده بود و فشار زیادی روی ما بود و ۲ پنالتی ایران را در بازی با میانمار داور بازی نگرفت و سه گل نیز در این بازی خوردیم.

وی در خصوص داوری سایر بازی‌ها افزود: سایر بازی‌ها داوری درستی داشت و حتی دربازی اول تیم ملی فوتبال کشورما با هند داور یک آقای هندی بود که توانست شرایط بازی را به خوبی کنترل کند و در نتیجه مشکلی در آن بازی ایجاد نشود. دباغی تصریح کرد: شرایط تیم ملی باعث شد لیگ برتر فوتبال بانوان در سال جاری تخت فشار باشد و برنامه ریزی‌ها به مشکل بخورد وبه دلیل بازی‌های تیم ملی لیگ سال جاری ۲ ماه با تعویق شروع شد.

هاجر دباغی در پایان افزود: تمام افرادی که ما ملی پوشان فوتبال را پس از برگشتمان از هند می‌بینند می‌پرسند چرا چنین نتایجی گرفتید و واقعا به تمام ما بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان این باخت‌ها برخورده و اکنون انگیزه جبران شکست این تورنمنت را داریم.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی داوران هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گران فروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند، از این رو باید برای ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در بازدید گشت مشترک حضور دارند تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک به منظور بهبود وضعیت حوزه مسکن باشیم.

وی ادامه داد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است.

پزشکی فر گفت: گشت مشترک نظارتی به همراهی دستگاه‌های حاضر در این گشت تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه خواهد داشت و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است