Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@05:25:18 GMT

ابداع هدست واقعیت مجازی با وضوح چشمان انسان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۴۳۵۹

ابداع هدست واقعیت مجازی با وضوح چشمان انسان

رکنا: هدست واقعیت مجازی با وضوح چشمان انسان ابداع شد.

یک استارت آپ فنلاندی هدست واقعیت مجازی ساخته و ادعا می کند وضوح آن با چشمان انسان برابری می کند. این هدست مجهز به فناوری ردیابی حرکات چشم است.

به گزارش  دیلی میل، یک استارت آپ فنلاندی هدست واقعیت مجازی با وضوحی بسیار بالا ابداع کرده است. این شرکت ادعا می کند وضوح این هدست با چشمان انسان برابری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت Varjo این هدست را ابداع کرده که VR-۱ نام دارد. به گفته تولید کننده ،هدست واقعیت مجازی مذکور با برچسب قیمتی ۵۹۹۵ دلار ، علاوه بر صنایع هوافضا و خودروسازی در بخش های معماری، مهندسی و ساخت و ساز نیز کاربرد دارد.

هدست VR-۱ فقط ۱.۳ پوند وزن دارد و مجهز به فناوری ردیابی حرکات چشم است. همچنین دستگاه مذکور وضوحی بیش از ۶۰ پیکسل به ازای هر درجه دارد که ۲۰ بار بیشتر از وضوح هدست های موجود در بازار است.

علاوه برآن دستگاه یک نمایشگر AMOLED با وضوح ۱۴۴۰ در ۱۶۰۰ دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازار بازار ساخت و ساز وزن پوند تولید هدست واقعیت مجازی عکس فیلم عجیب تهران قتل زن جوان حادثه تروریستی درگذشت اتوبوس دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)

 

منبع: صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمار مرگ و میر جاده‌ای در تعطیلات عید فطر (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در جاده کاشمر (فیلم)

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های اسکنر لابراتواری و اسکنر مدیت
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • «متاورس» بازگشته است
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • ابداع باتری سدیمی جدیدی که در چند ثانیه شارژ می‌شود