Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور از ۱۳۰ کانون خادمیار تخصصی و محلی خادمیاران رضوی به صورت ویدئو کنفرانس توسط تولیت آستان قدس رضوی در استان خوزستان به بهره برداری رسید که تاکنون ۸ هزار نفر نیز در آن سامان‌دهی شده‌اند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  همزمان با سراسر کشور کانون تخصصی و محلی خادمیاران رضوی به صورت ویدئو کنفرانس توسط تولیت آستان قدس رضوی در استان خوزستان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سطح کشور دو هزار کانون تخصصی و محلی خادمیاران رضوی به افتتاح رسید که از این میزان سهم استان خوزستان، 105 کانون خادمیاری محلی و 25 کانون خادمیاری تخصصی است.

مراسم افتتاحیه این کانون‌های تخصصی خادمیاران تخصصی و محلی استان خوزستان باحضور حجت الاسلام والمسلمین علی‌نژاد، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان برگزار و به صورت ویدئو کنفرانس کانون‌‌های استان‌های خوزستان، فارس، خراسان شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان به افتتاح رسید.

اهواز| بیانیه «گام دوم انقلاب» منشور فردای انقلاب اسلامی استاهواز میزبان گردهمایی بسیج اساتید کشور + فیلماهواز| تربیت استاد تراز انقلاب اسلامی مهم‌ترین برنامه بسیج اساتید باشد

به گزارش تسنیم، بیش از هشت هزار نفر خدمیار رضوی در استان خوزستان در کانون تخصصی و محلی خادمیاران رضوی سازمان‌دهی شده‌اند تا در راستای اهداف رضوی به خدمت‌رسانی در زمینه‌های فرهنگی، امدادی و کارآفرینی بپردازند.

همچنین، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و عضویت به عنوان خادمیار رضوی می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی https://khademyar.razavi.ir اقدام کنند. با ثبت نام در این سامانه، در صورت تشرف به مشهد مقدس، امکان حضور در حرم مطهر رضوی به عنوان خادم وجود دارد.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6086753

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پشم چینی گوسفندان، سنت دیرینه عشایر+فیلم
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است