Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@14:43:06 GMT

ارزش خرید کدام خودروی جیلی بیشتر است؟

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۴۷۷۰

علاوه بر این قیمت این محصولات نیز نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دادند کاملاً به‌صرفه بود. به همین دلیل در مدت کوتاهی محصولات بیشتری از کمپانی خودروسازی جیلی مانند جیلی X7 و جیلی امگرند RV-7 وارد بازار شدند. این خودروها نیز همانند دیگر عضو خانواده خود در ایران حضور موفقی داشتند. به‌طوری‌که جیلی امگرند RV-7 یکی از خوش نقش‌ترین هاچ بک‌های چینی بازار ایران محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک برهه زمانی کوتاه واردات این خودرو بنا به دلایلی متوقف شد. اما در سال 97 جیلی بازهم مثل قبل قدرتمند ظاهر شد و با ورود خود توجهات زیادی را به سمت سدان جدید خود یعنی جیلی GC6 الیت جلب کرد. در ادامه با معرفی مختصری از محصولات این خودروسازی، ارزش خرید آن‌ها را در ایران بررسی خواهیم کرد.

جیلی GC6 اکسلنت

بررسی را ابتدا از این خودرو تازه‌وارد از کمپانی جیلی آغاز می‌کنیم. این خودرو به‌تازگی توسط شرکت جدید واردکننده محصولات جیلی یعنی بم‎خودرو در دست مونتاژ قرار گرفته است. این خودروی مونتاژ شده به‌عنوان نسخه فیس لیفت شده بانام جیلی GC6 اکسلنت وارد بازار شد. جیلی اکسلنت GC6 نسبت به مدل اولیه وارداتی یعنی جیلی GC6 الیت ازنظر طراحی خارجی و داخلی مدرن‌تر شد. علاوه بر این در بخش فنی نیز تغییراتی ازجمله به‌روزتر شدن گیربکس و بهتر شدن عملکرد موتور را داشت. امکانات داخل کابین جیلی GC6 اکسلنت با اضافه شدن سانروف، دوربین عقب، نمایشگر لمسی بزرگ‌تر و دورنگ شدن تریم داخلی رضایت‌بخش‌تر از قبل بود.

باوجود همه این تغییرات این خودرو در سال 97 فروش نسبتاً خوبی را تجربه کرد. ازآن‌جهت که جیلی GC6 اکسلنت یک خودرو مونتاژی است، می‌توان نتیجه گرفت باگذشت زمان قطعات این خودرو فراوان‌تر و قابل‌دسترس‌تر خواهد بود. علاوه بر این بازار خریدوفروش جیلی GC6 نیز در بازار فعلی از رونق خوبی برخوردار است. با همه این تفاسیر می‌توان نتیجه گرفت که خرید جیلی GC6 با امکانات رفاهی مناسب و باقیمت حدود 120 تا 130 میلیون تومان از ارزش بالایی برخوردار است.

 جیلی امگرند X7

کمپانی جیلی در طراحی جیلی امگرند X7 چندان موفق نبود و به همین دلیل نیز باوجود رقبای چینی دیگر این خودرو نتوانست رقابت زیادی را در بازار ایران تجربه کند. نه‌تنها در طراحی بلکه در عملکرد فنی نیز این کراس اور متوسط در مقابل رقبایی مانند جک S5 حرفی برای گفتن ندارد. از طرفی نیز بازار خریدوفروش جیلی امگرند X7 در ایران رونق چشم‌گیری نداشت و قطعات این خودرو نیز پس از مدتی در بازار بسیار محدود شد. در چنین شرایطی منطقی است که بسیاری از خریداران برای خرید کراس اور به سراغ رقبای این خودرو با طراحی مدرن‌تر و امکانات به‌روزتر و بیشتر بروند. قیمت جیلی امگرند X7 کارکرده در حال حاضر حدود 140 تا 180 میلیون تومان می‌باشد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران خانواده خودرو دوربین نمایشگر لمسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟

فرارو- تارا دنده‌ای ارزان‌ترین تیپ این خانواده به‌حساب می‌آید و در بازار آزاد ۷۷۵ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت تارا اتوماتیک در بازار آزاد به ۹۳۰ میلیون تومان رسیده و تارا اتوماتیک تیپ V۴ به طور متوسط یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان به خریداران پیشنهاد می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک که یکی دیگر از گرانقیمت‌ترین سواری‌های داخلی است، ۹۶۵ میلیون فروخته می‌شود و خرید ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای ۹۹۰ میلیون آب می‌خورد.

قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید که تفاوتی با اعدادوارقام اعلامی روز گذشته ندارد.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

هفت فروردین 1403

هشت فروردین 1403

سورن پلاس دوگانه‌سوز

725 میلیون تومان

725 میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی

675 میلیون تومان

675 میلیون تومان

دنا پلاس

755 میلیون تومان

755 میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌

885 میلیون تومان

885 میلیون تومان

دنا پلاس توربو اتوماتیک

965 میلیون تومان

965 میلیون تومان

پارس سال XU7p

655 میلیون تومان

655 میلیون تومان

207 دنده‌ای فرمان برقی

755 میلیون تومان

755 میلیون تومان

207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای

990 میلیون تومان

990 میلیون تومان

رانا پلاس سقف فلزی

585 میلیون تومان

585 میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای

650 میلیون تومان

650 میلیون تومان

تارا دنده‌ای V1

775 میلیون تومان

775 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V2

930 میلیون تومان

930 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V4

یک میلیارد و 165 میلیون تومان

یک میلیارد و 165 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 3 پانوراما

630 میلیون تومان

630 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 2

595 میلیون تومان

595 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا بعد از تعطیلات به کدام سو می‌رود؟
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • نرخ تورم در کدام استان بیشتر است؟
  • قهوه تخصصی یا قهوه تجاری: کدام قهوه انتخاب بهتری است؟
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟