Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-16@18:36:30 GMT

درمان سینوزیت با نسخه های طب سنتی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۴۸۴۸

مهدی برهانی عضو پیوسته انجمن علمی طب سنتی در ارتباط با درمان سینوزیت اظهار داشت: این بیماری در طب سنتی نزله سرد نام دارد و از دیدگاه حکمای قدیم ام‌الامراض به شمار می‌رود.به گزارش بلاغ،وی افزود: افراد مبتلا به این بیماری از خلط پشت حلق به صورت دائم رنج می‌برند و این مساله می‌تواند سبب اختلال در سیستم گوارشی آنها نیز بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این متخصص طب سنتی ادامه داد: سینوزیت به دلیل سرد شدن محدوده سینوس‌ها و ایجاد سوء مزاج سرد داخل سینوس رخ می‌دهد بنابراین از راهکارهای درمانی آن گرم کردن سینوس‌ها با برخی‌ روغن‌ها می‌تواند انجام گیرد. 

برهانی خاطرنشان کرد: در صورتی که پیشانی و محدوده سینوس‌ها روزی دو تا سه بار با روغن ماساژ داده و گرم شود بسیار موثر است و برای خشک کردن و از بین بردن خلط پس حلق نیز که وارد معده می‌شود مصرف روزانه یک لیوان مخلوط عرق نعنا با دو قاشق عسل می‌تواند مفید باشد. 

وی گفت: البته بهتر است که برای درمان و رفع مشکل این موضوع درمانی تا 40 روز ادامه یابد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر گمرک لرستان گفت: در سال ۱۴۰۲ مقدار ۱۱۹ تن کالا به ارزش ۱۰۹ میلیون دلار از طریق گمرک استان لرستان به خارج از کشور صادر شده است که این حجم صادرات به لحاظ وزنی ۸۳ درصد و از نظر دلاری نیز ۱۵۴ درصد نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل افزایش داشته است.
حسن حسینی افزود: ۱۷ میلیون دلار واردات کالا از گمرک لرستان صورت گرفته لحاظ ارزش ۳۵ درصد افزایش داشته و بیشتر آن مربوط به واردات تجهیزات و ماشین آلات کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی استان بوده است.
وی با اشاره به درآمد ۹۰۸ میلیارد ریالی گمرک لرستان در سال جاری و افزایش ۱۸۴ درصدی آن نسبت به پارسال گفت: در سال مهار تورم و رشد تولید گمرک استان اقدامات اساسی و کاربردی صورت داده که در طول دولت‌های گذشته تاکنون انجام نشده به نحوی که خدمت به فعالان اقتصادی، تجار و تولیدکنندگان بی نظیر بوده است.
حسینی گفت: عمده کالا‌های صادر شده از گمرک لرستان را گرانول پلی اتیلن سنگین و سبک، کامپاند پی وی سی، فرو سیلیسیم و میکرو سلیکا، روغن موتور، روغن دنده، روغن پایه، هیدرو کرین سبک و سنگین، حلال نفتی ۴۱۰، ضد یخ، کامپاند پلی اتیلن، کامپاند، شیر خشک صنعتی، شمش اسلب فولادی، لبنیات، کاتالیست پلی اتیلن، گونی، کربنات کلسیم، مایع سفید کننده و جرم گیر، دارو‌های دامی، مخمر نان، آهک، انواع داروی انسانی، کاشی، گوجه فرنگی گلخانه‌ای، میخ آهنی و سوزن دوخت، لوله درز دار، بیسکویت، کیسه نایلونی، خاک سیلیس، فرش ماشینی، خاک رنگی، خاک نسوز، کولر، پودر حشره کش خانگی، خمیر کاغذ، ماکارونی، سنگ، تجهیزات بچینگ و دستگاه تولید بتن با تمامی متعلقات، گیاه گل گاوزبان، انواع عود خوشبو کننده، پای مرغ و پنجه مرغ، سیلوی سیمان، کارتن خالی، پوکه معدنی، زغال صنعتی، میلگرد، کک متالوژی، سولفات سدیم، نبشی آهنی، پلاستیک بسته بندی، کک متالوژِی بوده است.
 وی یاد آور شد: عمده کشور‌های طرف معامله عراق، پاکستان، فدراسیون روسیه، ترکیه، امارات متحده عربی، ازبکستان، ترکمنستان، لهستان، بلغارستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، هلند، گرجستان، افغانستان، عمان، قزاقستان، هند، صربستان، تیمور، قرقیزستان، چین، اتریش، سومالی، عمان، فرانسه، اسلوانی، ایتالیا، یمن، سوریه، سومالی است.

دیگر خبرها

  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • خواص روغن ماکادمیا برای پوست و مو
  • یک داستان غافلگیرکننده؛ فلفل چگونه جهان را تسخیر کرد؟!
  • اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک تا ۲۴ ساعت آینده برطرف خواهد شد
  • نسخه‌ای برای برطرف کردن بی‌خوابی و سحرخیز شدن
  • ماهی را این‌گونه درست کنید تا همه عاشقش شوند؛ حتی آن‌ها که از ماهی بدشان می‌آید!
  • قیمت جدید گوشت، مرغ، روغن و برنج اعلام شد/ جدول قیمت
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک ها | چرا نباید از سفید کننده برای پاک کردن کپک استفاده کرد؟