Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری خراسانی در مجمع سالیانه هیئت والیبال استان کرمان که با حضور افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در هتل آسمان برگزار شد، با قدردانی از خدمات داوری گفت: خوشبختانه آقای داوری اشراف ویژه ای به ورزش کشور دارند و از زمان حضور وی به عنوان سرپرست در رأس فدراسیون والیبال، منش و دیدگاهشان نسبت به استان ها، ویژه دیده شده و با اطلاعات کامل جلو رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وضعیت هیئت والیبال استان کرمان اشاره کرد و افزود: اتفاقات مثبتی نسبت به سال های گذشته در هیئت والیبال استان رخ داده، از جمله از اینکه در حال حاضر، از این رشته ورزشی، یک تیم لیگ برتری در سوپر لیگ و یک تیم در لیگ یک وجود دارد.

امیری خراسانی با تأکید بر اینکه باید به دنبال این باشیم که بنگاه های اقتصادی با دیدگاه های بهتری گام بر دارند، از رتبه ی نخست خیرین ورزشی یار و ورزشی ساز استان در بین استان های کشور خبر داد و تصریح کرد: طی هفته گذشته، در نشست خیرین که در استان هرمزگان به ریاست خانم فرامرزیان برگزار شد، استان کرمان رتبه یک را از لحاظ خیرین ورزشی یار و ورزشی ساز کسب کرد.

وی با اعلام اینکه قبل از حضور بنده در رأس ورزش استان، کرمان رتبه سوم کشور را در اختیار داشت، یادآور شد: از ابتدای حضورم در همان سال 96، انجمن خیرین را راه انداختیم و با پیگیری و برگزاری جلسات منظم توانستیم به این افتخار برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: ما خیر ورزشی یار و ورزشی ساز در استان زیاد داریم اما مشکل اعظمی که در استان وجود دراد، مسئولین ورزش باوری که حضورشان در صنایع و بنگاه های اقتصادی می تواند به ورزش قهرمانی کمک کند، تعدادشان کم است لذا باید در وحله ی اول بجنگیم تا عزیزان ورزش باور شوند.

امیری خراسانی گفت: در بخشی از شهرستان ها صنایعی وجود دارند که هرازچندگاهی در راستای توسعه ورزش کمک می کنند ولی در برخی از شهرستان ها هم صنایعی موجود نیست و پیشرفت اندکشان تنها به لطف خدا و تلاش و همت خود روسای هیئت هاست.

وی افزود: از زمان رزم حسینی، استاندار وقت کرمان به دنبال این بوده ایم تا بنگاه های اقتصادی و صنایع استان را برای کمک به رشته های مدال آور ساماندهی کنیم.

امیری خراسانی از تشکیل ستاد عالی رقابت های اُلمپیک و پارااُلمپیک 2020 توکیو به زودی خبر داد و تصریح کرد: به دنبال این هستیم مانند رقابت های 2018 جاکارتا که توانستیم بهترین کاروان ورزشی ادوار تاریخ استان کرمان را برای حضور در رقابت ها آماده کنیم، بتوانیم شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در این رویداد پیش رو برای استان باشیم.

وی یادآور شد: در بحث پارااُلمپیک خوشبختانه وضعیتمان خوب است ولی در اُلمپیک نمایندگانی به آن صورت نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: برای حمایت از رشته ی والیبال، نیازمند حمایت داخلی در خود سطح استان و سطح فدراسیون از نخبگان ورزشی که می توانند در قالب تیم ملی حضور پیدا کنند، هستیم.

امیری خراسانی تأکید کرد: باید تلاش کنیم، بنگاه های اقتصادی را به سمت رشته های تیمی و انفرادی اُلمپیکی سوق دهیم.

وی با اعلام اینکه در بحث توسعه ورزش همگانی اتفاقات خوبی افتاده، نمونه ی بارز آن را برگزاری جشنواره سه نفره ی بسکتبال در خانه خشتی رفسنجان عنوان کرد و گفت: این کار یک اتفاق جدید در جهان بود، که علاوه بر بحث گردشگری، ورزش را نیز دنبال می کرد.

امیری خراسانی افزود: در رشته ی والیبال نیز می توان در چنین فضاهایی برای توسعه ورزش همگانی در بعضی شهرستان ها اقدام کرد.

وی به ارائه ی گزارشی از وضعیت ورزش بانوان، مربیان، داوران و پیشکسوتان رشته ی والیبال پرداخت و تصریح کرد: پیشکسوتان، مربیان و داوران بزرگی از استان کرمان در سطح کشور وجود دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، از سرپرست فدراسیون خواست: هیئت والیبال استان کرمان را ویژه ببیند، چرا که کرمان یکی از استان های پهناور کشور است که پتانسیل های بالایی در برخی شهرستان ها دارد.

امیری خراسانی از همه ی کسانی که خالصانه و ویژه برای پیشرفت ورزش والیبال استان کرمان زحمت می کشند، قدردانی کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان جهان مدیرکل ورزش و جوانان نخبگان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی مقتدرانه مقابل کویت به عنوان تیم نخست گروه D راهی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شد.     استقلال و پرسپولیس فروخته شدند وزارت ورزش و جوانان امروز رسما ۸۵ درصد سهام پرسپولیس و استقلال را در بورس به مشتریان جدید واگذار کرد.   بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز بوکسور‌های ایران با کسب دو نشان نقره و یک برنز به کار خود در مسابقات بین‌المللی بیشکک پایان دادند.   پس از ۶۰ سال انتظار؛ ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد مهدی الفتی ژیمناست ایرانی با اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را دریافت کرد.   فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان تیم فوتبال بانوان جوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های آسیای میانه برابر ترکمنستان به پیروزی پرگل دست پیدا کرد.   رقابت‌ والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در دومین بازی گروهی خود به پیروزی دو بر صفر مقابل آلمان دست یافت.   تیم هندبال پسران نوجوان ایران راهی ترکیه شد تیم هندبال پسران نوجوان ایران برای حضور در دومین اردوی تدارکاتی برون مرزی خود امروز راهی ترکیه شد.     ۱۲ فرنگی کار مجوز حضور در المپیک پاریس را بدست آوردند رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک پاریس در قاره کهن، در بیشکک قرقیزستان برگزار شد.     انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی علی ایلکا با حکم وزیر ورزش و جوانان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی شد.     یک ایرانی، داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد مهدی مختاری به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا انتخاب شد.    

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد