Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۷ هنرمند با ۱۱۰ نقاشی به مرحله پایانی هفتمین دوسالانه دامون‌فر راه یافتند و آثارشان در نمایشگاه این رویداد که جمعه سوم اسفند افتتاح می‌شود به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیف‌الله پویاراد، مدیر دوسالانه دامون فر که برای جوانان زیر 25 سال برگزار می‌شود با اعلام خبر فوق گفت:" پس از رکورد چشمگیر تقاضای 1424 نقاش برای حضور در هفتمین دوسالانه نقاشی دامون‌فر، واقعا کار هیات داوران برای انتخاب سخت شد، به روال همیشه نخست آثار رسیده روی سایت دوسالانه بررسی شد، سپس اصل آثاری که به مرحله دوم داوری راه یافتند از نزدیک مورد بازبینی و تحلیل قرار گرفت و یکصد و ده اثر از 57 نقاش به مرحله سوم که همان ارائه در نمایشگاه است راه یافتند که علاقمندان می‌توانند جمعه سوم اسفند در آیین افتتاحیه این آثار را ملاحظه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

او گفت:" پس از افتتاحیه، داوران جلسات دیگری خواهند داشت تا نفرات برتر را مشخص کنند و برترین نقاش زیر 25 سال ایران در سال 1397، دهم اسفند در مراسم اختتامیه معرفی می‌شود."

گفتنیست کار انتخاب آثار این مسابقه هنری زیر نظر آیدین آغداشلو به عنوان رئیس و با حضور پنج داور فرح اصولی، بیتا فیاضی، هومن مرتضوی، ایمان افسریان و هرمز همتیان انجام می‌شود. 

نفر نخست هفتمین دوسالانه نقاشی دامون‌فر، مسافر آلمان خواهد شد و میهمان آکادمى هنرى فابرکاستل خواهد بود. به نفرات برگزیده بعدى هم جوایز ارزنده‌اى اهدا مى‌شود.

این دوسالانه به همت گالرى دامون‌فر و همراهی موسسه تصویرشهر، و با همکارى کویلو، فابرکاستل، وینزور و نیوتن، کانسون و پ ب او، سوم اسفندماه در گالرى پردیس ملت افتتاح می‌شود. آیین اختتامیه و اعلام نفرات برتر دهم اسفند ماه خواهد بود اما نمایشگاه تا هفدهم اسفند ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب حضرت ام البنین سلام الله علیها استان بوشهر حادثه تروریستی اصفهان سرلشگر باقری مقام معظم رهبری ۵۷ اثر راهیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فخاس اسفند خوبی را پشت سر گذاشت

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه فولاد که شامل ۲۳ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد نماد‌های این گروه چگونه بود؟ بیشترین و کمترین میزان فروش در اسفند ماه؟ نماد فولاد با فروش 22848.2 میلیارد تومان بیشترین میزان و فروسیل با میزان فروش 15.7 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در دی ماه به خود اختصاص دادند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iki

دیگر خبرها

  • راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • فخاس اسفند خوبی را پشت سر گذاشت
  • راهیابی ۱۴ پومسه رو به اردوی تیم ملی
  • حضور ایران در بینال ونیز با آدم‌های جشنواره فجر چگونه است؟
  • ایران پیشتاز افزایش تولید در اوپک
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • ایران پیشتاز افزایش تولید نفت اوپک در اسفند
  • تعداد دام سبک کشور به ۷۱ میلیون راس رسید