Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اقدامی خداپسندانه خیرین بسیجی روستای علی آباد دامن شهرستان رشتخوار با فراهم کردن سبد غذایی، کمک های های نقدی و وسایل مورد نیاز محرومین اقدام خداپسندانه کمک به محرومین در این بخش را عملی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در اقدامی خداپسندانه خیرین بسیجی روستای علی آباد دامن پس از بازدید از مناطق و روستاهای محروم در بخش جنگل شهرستان با فراهم کردن سبد غذایی، کمک های های نقدی و وسایل مورد نیاز محرومین اقدام خداپسندانه کمک به محرومین در این بخش را عملی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اقدام خیرخواهانه با همکاری حوزه شهید شوشتری سنگان و حوزه سلمان شهر جنگل به همت پایگاه شهید قرایی روستای علی اباد دامن انجام شد.

 

حوزه بسیج شهید شوشتری سنگان شهرستان رشتخوار در راستای کمک به محرومین با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید از شهروندان خواست در صورت تعویض وسایل منزل، البسه و ... این لوازم را با همکاری این مجموعه بین محرومین توزیع نمایند.

 

تصاویر محرومین شطرنجی شده است.


 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر