Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@21:02:19 GMT

خبرنگارایرنا تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۵۰۲۸

خبرنگارایرنا تجلیل شد

تهران- ایرنا- خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) رسانه فعال ترویج و تبیین فرهنگ سواد رسانه‌ای و حامی نهضت سواد رسانه‌ای ایران و عرصه رسانه‌های دیجیتال با حضور مسئولان فرهنگی و رسانه ای تجلیل شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست سواد رسانه‌ای و مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال و برتر این حوزه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله «علی اکبر قزوینیان» خبرنگار ایرنا، با تقدیر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه به ویژه فعالان عرصه رسانه‌های دیجیتال و سواد رسانه‌ای، توفیق روزافزون را برای آنان آرزو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«همایون امیرزاده» با اشاره به جزئیات و ابعاد مختلف سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی، گفت: ایجاد نهضت فراگیر برای ارتقای سواد رسانه‌ای به مدیریت، برنامه‌ریزی و اصول راهبردی نیاز دارد ازاین رو اگر ما برنامه کلان و اصول راهبردی نداشته باشیم قطعا مسیر راهبردی ما راه به جایی نخواهد برد، بنابراین همگرایی و هم‌افزایی بین متخصصان در بخش‌های مختلف باید رخ دهد.
مدیر قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: سو‌اد رسانه‌ای علاوه بر افزایش اخلاق کاربری به مخاطب کمک می‌کند تا مصرف‌کننده صرف نباشد بلکه به تولیدکننده فعال در عرصه ارتباطات نیز تبدیل شود.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: با گفت‌وگوهای بین مرکز رسانه‌های دیجیتال و مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است سواد رسانه‌ای در شبکه‌سازی، جریان‌سازی و گفتمان‌سازی آرایش جدیدی به خود بگیرد.
در ابتدای این نشست مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران نیز ضمن تقدیر و قدردانی از تلاش ها و زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه‌، این نشست و آیین را در راستای اهمیت به جایگاه و ارزش نهادن به کار اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران عنوان کرد.
محمد صادق افراسیابی با اشاره به جزئیات و ابعاد مختلف موضوع سواد رسانه ای همچنین جمع بندی از برگزاری همایش های دوره های قبل، اظهار داشت: حاصل تلاش ها و فعالیت های این انجمن و دست اندرکاران این همایش سواد رسانه ای در کتابی قطور به چاپ رسیده است.
معاون امور کسب و کارهای فرهنگی در مرکز رسانه‌های دیجیتال نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی این همایش و موضوع سواد رسانه ای بی بدیل دانست و گفت: بدون شک معرفی و تبیین هرچه بیشتر و بهتر موضوع سواد رسانه ای در جامعه به وسیله ابزار رسانه و خبرنگاران سریع تر و بهتر تبیین ومعرفی خواهد شد.
در ادامه این مراسم پیام حسن بشیر رئیس هیات علمی همایش سواد رسانه ای نیر قرائت شد.
به گزارش ایرنا، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به عنوان رسانه همراه و حامی نخستین همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی همواره در اطلاع رسانی این حوزه حضوری فعال داشته است.
نخستین همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی با معرفی برترین ها و نیز تجلیل از فعالان رسانه ای حوزه ارتباطات پایان یافت.
فراهنگ ** 9246 ** 9053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است و مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمندان متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، امیر رجبی ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ با بیان این مطلب که خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است، اظهار کرد: مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمند متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده و بسیاری از سرودهای انقلابی، کارهای گرافیکی، نواها و جلوه‌های هنری انقلابی به منصه ظهور رسید و امروز نیز کانون‌های مساجد به عنوان متولی پیشگام ترویج و توسعه این فرهنگ در مساجد شناخته می‌شود.

وی افزود: ظهور و بروز فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد در سطح استان به خوبی دیده می‌شود و نسبت به کارهای نمایشگاهی، نمایشی، سرود در کانون‌های مساجد احساس غرور می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: آمادگی کامل برای همکاری بیش از پیش در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد و در قالب ایده‌های مشترک این برنامه‌ها به صورت مکتوب ارائه شود تا بتوانیم تعامل‌های مورد نیاز در سطح‌های مختلف فراهم شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست، هدیه و لوح سپاس «کمال خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اهدا شد.

کد خبر 745560

دیگر خبرها

  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • بی سوادی سیستمی، بحران حکمرانی کشور
  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان