Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، احداث مرکز بهداشت و درمان (فرهیختگان) دانشگاه بیرجند با زیربنای ۵۹۱ مترمربع و با هزینه ۱۲,۱۰۰ میلیون ریال از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و در اول اسفند ۱۳۹۷ احداث و تجهیز این مرکز به پایان رسید.

اعتبار هزینه شده در این مرکز شامل ۸,۵۰۰ میلیون ریال اعتبارات ملی و اختصاصی و ۳,۶۰۰ میلیون ریال از طریق کمک خیرین می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین پروژه افتتاحی دانشگاه بیرجند رستوران مکمل دانشجویی است که با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳,۵۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی و اعتبارات داخلی دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

دکتر صدیقی در سفر یک‌روزه خود به خراسان جنوبی ضمن نشست با دانشجویان دانشگاه‌های بیرجند، بزرگمهر قاینات و دانشگاه صنعتی بیرجند، پروژه‌های دانشجویی دانشگاه بزرگمهر قاینات و دانشگاه صنعتی بیرجند را نیز افتتاح خواهد کرد.

از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان امور دانشجویان در سفر به بیرجند می‌توان به جلسه بررسی وضعیت آموزش عالی در استان خراسان جنوبی که با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود، اشاره کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی بخش خصوصی بهداشت و درمان خراسان جنوبی علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: یکی از این فضا‌های آموزشی مدرسه ۶ کلاسه شهید بهشتی روستای چاه اسماعیل با زیربنای ۴۲۰ مترمربع است که برای ساخت آن ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی باوقار زعیمی افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای باغ ملک نیز با زیربنای ۳۲۵ مترمربع و هزینه ۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: امروز همچنین ساخت دو مدرسه ۱۵ کلاسه میناب و ۶ کلاسه روستای شَمجُو این شهرستان نیز آغاز شد.

باوقار زعیمی افزود: مدرسه دکتر حسابی ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای دو هزار و ۱۶۴ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۳۷۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن واستاندارد برخورار می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛ نشست شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش هرمزگان

باوقار زعیمی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای شَمجُو نیز ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای ۴۹۶ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

وی گفت: این دو مدرسه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی