Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد شریفی بازیگر تئاتر پس از 12 سال دوری از صحنه با نمایش «آهسته با گل سرخ» به کارگردانی هادی مرزبان و نوشته اکبر رادی به روی صحنه تئاتر می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایش از فردا پنجشنبه-دوم اسفند ماه- در تالار سنگلج در دو سئانس به روی صحنه  می رود.

قرار است نمایش آهسته با گل سرخ پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر 97 در شیراز و اصفهان به صحنه رفته و تا آخر سال جاری نیز اجرای عمومی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر پیش‌کسوت تئاتر به ایلنا گفت: اگر‌چه در این مدت از بازیگری دور بودم اما هرگز از اخبار و اتفاقات این حوزه غافل نیستم.

این بازیگر سریال« سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی افزود: همچنان مستمر و فعال در زمینه کارگردانی تئاتر مشغول بوده و در چندین جشنواره خارجی و داخلی و اجراهای عمومی با نمایش‌های متعدد حضور  داشته است.

از جمله نمایش‌هایی که فرهاد شریفی در آن بازی کرده می‌توان به نمایش«کوری» به کارگردانی جی‌جی دالالیو ایتالیایی و با بازی  گلچهره سجادی و ایرج راد در تالار مولوی اشاره کرد.

 وی همچنین  در سریال پرمخاطب وضعیت سفید و فیلم سینمایی بی‌پولی نیز نقش آفرینی داشته‌است.

 شریفی در جشنواره تئاتر فجر 92 نیز به خاطر بازی در نمایش « هیچ‌کس» به کارگردانی رویا افشار کاندیدای نقش اول مرد شد.

آخرین کارگردانی شریفی نیز نمایش« بانوی گمشده» با بازی مهشاد مخبری  است که توانست جایزه بهترین بازیگر زن را در جشن بازیگر از آن خود کند.

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اصفهان بازی جشنواره تئاتر فجر فیلم سینمایی کمال تبریزی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی

در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی از بین ۱۶۹ اثر ارسال شده از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره، ۴۰ اثر به مرحله فینال راه پیدا کردند و به رقابت پرداختند که در نهایت از مجموع آثار ارسالی، ۱۸ اثر، رأی هیئت داوران را به خود جلب کرده و برگزیده شدند.

در این جشنواره اثر دختر شیرزاد یهودی و امام رضا (ع) به نویسندگی، کارگردانی و تنظیم موسیقی علی افسری‌نژاد از هنرمندان شهرستان سیرجان با بهره‌گیری از قواعد هنر فاخر شبیه‌خوانی، موفق شد با بالاترین امتیاز و رأی به عنوان یکی از ۴ اثر ویژه و یکی از ١٨ اثر برگزیده در جشنواره ملی رضوی معرفی شود.

بازیگران و هنرمندان این اثر، به ترتیب ورود به صحنه، سجاد پورخسروانی (نوازنده ترومپت)، رضا گلزاری (نوازنده کوبه‌ای)، علی محمودآبادی (بازیگر)، علی افسری‌نژاد، فرشید خدامی (بازیگر)، اسماعیل حافظی (بازیگر)، سیدصادق شهیدی (بازیگر، مسئول تدارکات و طراح اکسسوار و صحنه) و سید مرتضی سید موسوی (بازیگر) بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • خاطراتی از «بلبل» شدن فردوس کاویانی و چند ماجرای دیگر
  • قدردانی از هنرمندانی که چراغ تئاتر را روشن نگه داشته‌اند
  • پسر کارگردانی نمایشنامه پدرش را بر عهده گرفت
  • «شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی