Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:34:13 GMT

۳دستگاه اتوبوس برای راهیان نور میامی اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۵۱۱۰

۳دستگاه اتوبوس برای راهیان نور میامی اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا فلاحتی ظهر چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی برای اعزام کاروان راهیان نور طی ایام نوروز ۹۸ شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه همه ساله اردوی راهیان نور در دو بخش عمومی و دانش‌آموزی انجام می‌شود، ابراز داشت: تاریخ پیشنهادی اعزام راهیان نور در میامی ششم لغایت دهم فرودین ماه سال آینده است که افراد متقاضی می‌توانند برای ثبت‌نام به پایگاه‌های مقاومت مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه اعزام گروه‌های راهیان نور اعم از دانش آموزی و خانوادگی به دو بخش عمومی و اعزام شخصی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: برای اعزام عمومی نیاز به تهیه اتوبوس و یا قطار است لذا سهمیه سپاه میامی برای راهیان نور فروردین ماه ۹۸ سه دستگاه اتوبوس محاسبه شده که البته علاوه بر آن افراد متقاضی می‌توانند با خودروهای شخصی نیز در این اردو حضور یابند و از امکانات و شرایط پذیرایی و اسکان بهره ببرند.

پرداخت ۲۰۰ هزار تومان برای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه در سال‌های گذشته اعزام شدگان به راهیان نور مبالغ اندکی را برای این اردو پرداخت می کردند اما امسال شرایط متفاوت است، ابراز کرد: در نوروز ۹۸ مبلغی که برای اعزام متقاضیان به راهیان نور از میامی درنظرگرفته شده ۲۰۰ هزار تومان برای هر نفر است که البته مردم منطقه روستایی و محروم میامی شاید نتوانند این مبلغ را تامین کنند که البته برای رفع این مشکل رایزنی هایی انجام شده است.

فلاحتی بابیان اینکه کمیته امداد نیز برای اعزام کاروان راهیان نور افراد تحت پوشش خود برنامه و همراهی خوبی با سپاه دارد، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم علیرغم در نظر داشتن شرایط اقتصادی  حداقل یک اتوبوس از نفرات تحت پوشش کمیته یا کم بضاعت را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کنیم.

وی ضمن بیان اینکه طی چند سال اخیر استان سمنان از داشتن مقر در منطقه عملیاتی جنوب برای اسکان مسافران و زائران راهیان نور برخوردار شده است، اضافه کرد: مبلغ سفر راهیان نور که از هر فرد دریافت می شود، هزینه‌های پذیرایی و اسکان از مبدا تا اندیمشک و خرمشهر را در بر می گیرد که البته اگر خیران در این حوزه ورود کنند می‌توان این مبلغ را کاهش داد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه در اردوی راهیان نور برنامه‌هایی نظیر یادواره‌های شهدا نیز در نظر گرفته‌شده است، افزود: یکی از برنامه‌های خوبی که می‌تواند نسل جدید را با آرمان‌های شهدا آشنا کند همین حضور در کاروان راهیان نور است که خوشبختانه طی سال‌های اخیر از سوی نسل جدید بازخوردهای خوبی نیز دریافت شده و این امر سبب می‌شود تا در سال‌های اخیر شاهد استقبال خوبی از سوی نسل چهارم انقلاب برای راهیان نور باشیم.

کد خبر 4547870

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور سپاه استان سمنان میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به ریاست سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور و نماینده تام الختیار رئیس جمهور در راهیان نور و نمایندگان وزارت خانه هاو دستگاه‌های اجرایی در ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد. این نشست پیرو جمع بندی فعالیت‌های دستگاه اجرایی در راهیان نور جنوب کشور و ارائه گزارش توسط نمایندگان دستگاه‌ها و ارائه برنامه جهت راهیان نور غرب و شمالغرب برنامه ریزی شده بود.

در ابتدا این جلسه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده ضمن عرض خیر مقدم از دستگاه‌های فعال در راهیان نور جنوب تقدیر و تشکر کردند ضمنا از پیگیری‌ها پشتیبانی‌های نماینده ریاست جمهور در راهیان نور آقای مهندس منصوری و جانشین ایشان سردار سعید محمدی قدردانی نمودند
وی افزود: ۱۳ اردیبهشت همزمان برنامه صعود بازی دراز افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب صورت می‌پذیرد.

در ادامه سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور نماینده تام الاختیار ایشان در راهیان نور ضمن قدر دانی از جهش کمی و کیفی راهیان نور خبر داد.

وی افزود: با راهبری سردار کارگر و حضور پرتلاش سرهنگ روح الله محمد حسین زاده و با پیگیری دستگاه‌های اجرایی امسال راهیان نور نسبت به تمام سال‌های گذشته یک جهش چشمگیر و قابل رویت داشته است.

وی با توجه به سفر هرساله رئیس جمهور به استان خوزستان افزود:سفر‌های استانی استان خوزستان امسال برای سومین سال متوالی در ایام اوج راهیان نور جنوب برنامه ریزی و انجام میشود که این نشان از اهمیت و اولویت دار بودن راهیان نور برای دولت است.

وی در بخش پایانی به تفاوت‌های عمده فرهنگی، زیرساختی و جعرافیایی راهیان نور غرب و شمالغرب اشاره کردند.

در همین راستا نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی و وزارت خانه‌ها نیز گزارش عملکرد مجموعه خود را در راهیان نور جنوب کشور ارائه و برنامه‌های مد نظر جهت برگزاری راهیان نور غرب و شمالغرب را نیز مورد بررسی قراردادند.

در مایان نیز مقرر شد جلسه بعدی این شورا در ایام اوج و در مناطق راهیان نور غرب و شمالغرب برگزار شود .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز