Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@16:34:25 GMT

کاروان شادی قبل از عید در ایلام به راه می افتد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۵۱۵۲

کاروان شادی قبل از عید در ایلام به راه می افتد

محمد سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال برای اولین بار چندین ماشین تریلر تزیین شده و گروه های عروسکی دارا و سارا، حاجی فیروز، میر نوروز، ساز و دهل و موسیسقی سنتی، تئاتر و .. در خیابانهای اصلی شهر به راه می افتد و موجب ایجاد نشاط و شادی قبل از نوروز در ایلام خواهند شد.
وی همچنین از افتتاح خیابان طالقانی که به پیاده رو مبدل شده با حضور هنرمندان کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: برنامه های جنبی زیبایی در این خیابان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین به منظور زیبا سازی شهر قبل از عید نوروز قرار است 10 هزار شاخه گل و سه هزار اصله نهال در میادین و بلوارهای اصلی شهر کاشت شود که به زیباسازی شهر کمک زیادی می کند.
وی از رنگ آمیزی جداول خیابانهای شهر و نظافت و ایجاد مکان های مناسب عرضه میوه برای ایام عید نوروز در شهر ایلام خبر داد و گفت: شهرداری سعی دارد که امسال با ایجاد برنامه های بسیار متنوعی در راستای نشاط اجتماعی شهری فعالیت کند.
سلطانی، همچنین از فعالیت 50 دستگاه کمپرسی و لودر برای جابجایی نخاله های ساختمانی در حاشیه شهر و انتقال آن به نقاط دور افتاده خبر داد و گفت: ایجاد سکوها و مکانهای نشیمن، کمپ های تفریجی، تجهیز سالن نمایشگاهی برای مواقع اضطراری مسافران نوروزی از دیگر اقدامات مد نظر شهرداری قبل از ایام نوروز و اسفند ماه است.
وی از ایجاد کمپ های گردشگری در چغاسبز و پارک کوثر برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: همچنین 25 کانکس نیز در چغاسبز برای اسکان مسافران آماده شده است.
وی از خرید و تهیه هفت سفره هفت سین با المانهای جدید و فعالیت شهردار شب و شهردار نوروز در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: شهرداری ایلام سعی دارد که با اجرای برنامه های بسیار متنوع و مفرح مردم را در این ایام و جشن های نوروزی همراهی کند.
سلطانی از فعالیت دو دستگاه اتوبوس به صورت رایگان در میدان امام حسین(ع) شهر ایلام تا اماکن تفریحی چغاسبز خبر داد و گفت: این اقدام در راستای خدمات رسانی به مردم برای بهره گرفتن از طبیعت زیبای ایلام انجام می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با زیباسازی و اجرای برنامه های متنوع شهرداری ایلام مردم و مسافران خاطره دل انگیزی از نوروز امسال داشته باشند.
7177
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اسکان مسافران نوروزی تئاتر خدمات رسانی به مردم شادی گردشگری 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران

                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد محمدی در دیدار با فرماندار مهران با ارائه گزارشی از وضعیت آب این شهرستان، نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها در دست اجرا اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب مهران در حال حاضر از لحاظ فرآیندی کامل است، با عنایت به اینکه در ایام کنگره بزرگ اربعین پساب تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می‌شود، اما فرایند موجود ظرفیت تصفیه پساب ایام مذکور ندارد.

وی افزود: مجوز مدول توسعه تصفیه خانه فاضلاب مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰میلیارد ریال از معاون اول رئیس جمهور گرفته شده است و با اخذ ردیف اعتباری و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص به موقع اعتبارات شد و تاکید کرد: اتمام و تسریع پروژه‌های آب و فاضلاب مهران نیازمند مساعدت و همکاری فرماندار و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

شهرستان مرز مهران کانون تردد زوار عتبات عالیات در طول سال و اربعین حسینی است.

دیگر خبرها

  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • کشف ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز امسال
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • بازدید ۳۱۵ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۳