Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایکروسافت فاش کرد که یک گروه هک که به نظر با سرویس اطلاعات نظامی روسیه مرتبط است، دفاتر اروپایی دو اتاق فکر آمریکایی را هدف قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ هکرهای روسی اتاق های فکر آمریکا در اروپا را هدف قرار دادند.

مایکروسافت فاش کرد که یک گروه هک که به نظر با سرویس اطلاعات نظامی روسیه مرتبط است، دفاتر اروپایی دو اتاق فکر آمریکایی را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  CNN به نقل از مایکروسافت گفت که فَنسی بیِر، گروه جاسوسی سایبری روسی، که در سال 2016 نیز به شبکه های رایانه ای کمیته ملی دموکراتیک را هک کرده بود، مؤسسه آمریکایی اَسپِن (Aspen) و صندوق ژرمن مارشال را هدف قرار داد. شورای روابط خارجی آلمان نیز مورد هدف قرار گرفته بود.   تام بِرت، معاون شرکت مایکروسافت برای امنیت و اعتماد مشتری، در وبلاگ گفت: "ما دیده ایم و شاهد ادامه تلاش های ملت ها و دیگران برای نفوذ در انتخابات کشورهای دموکراسی در سراسر جهان از جمله اروپا هستیم."   وی افزود: "این حملات محدود به مبارزات آنها نیست، بلکه اغلب به اتاق فکرها، سازمان های غیر انتفاعی که با عناوین مرتبط با دموکراسی فعالیت می کنند، یکپارچگی انتخاباتی، سیاست های عمومی گسترش می یابد و اغلب با مقامات دولتی در ارتباط است."   طبق اظهارات مایکروسافت، بین ماه های سپتامبر تا دسامبر سال 2018 حملاتی به سه اتاق فکر صورت گرفت. شرکت نگفت که آیا مهاجمان موفق بودند یا خیر؟ اما اظهار داشت که به سرعت به سازمان ها اطلاع داده و به ایمنی سیستم های آنها کمک کردند.   اندرو کاب، سخنگوی صندوق ژرمن مارشال که از آمریکا، آلمان و دیگر دولت ها کمک مالی دریافت می کند، گفت که به نظر نمی رسد که سیستم ها در نتیجه تلاش برای هک به خطر افتاده باشد.   کارن دانفرید، رئیس صندوق، طی اعلامیه ای اظهار داشت که ممکن است این سازمان مورد هدف قرار گرفته باشد، زیرا فعالیت این سازمان در جهت مبارزه با تلاش های روسیه و دیگر کشورها برای تخریب دموکراسی و نهادهای دموکراتیک است."   مؤسسه اَسپِن و شورای روابط خارجی آلمان به درخواست های اظهارنظر خارج از ساعات اداری پاسخ ندادند.     معصومه میرحسینی   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت یک مدل هوش مصنوعی به نامPhi-۳mini را معرفی کرد که می تواند از مدل هایی با ۲ برابر حجم خود در بنچمارک های مختلفی که زبان، کدنویسی و قابلیت های ریاضی را ارزیابی می کنند، عملکرد بهتری داشته باشد.

به گفته مایکروسافت، مدل های هوش مصنوعی کوچک تر برای انجام فعالیت های ساده تر طراحی شده اند تا شرکت هایی با منابع محدود راحت تر بتوانند از آنها استفاده کنند. یک کسب وکار می تواند با کمکPhi-۳ نکات مهم یک متن طولانی را خلاصه کند، چشم اندازهای مرتبط و روندهای صنعتی در یک گزارش تحقیق بازار را استخراج کند.

Phi-۳mini به سرعت در کاتالوگ مدل هوش مصنوعی سرویس ابر رایانشی مایکروسافت به نام آزور، Hugging Face یک پلتفرم ماشین یادگیری و همچنین Ollama ارائه خواهد شد.

کد خبر 6086397 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • گاف جدید بایدن: آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!