Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:06:25 GMT

استوکس اروین را با خود به ایران آورد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۵۲۲۵

مهاجم بریتانیایی تیم تراکتورسازی تبریز با انتشار استوری‌ای در صفحه مجازی خود خبر از بازگشت لی اروین دیگر مهاجم خارجی این تیم داد تا خبر خوشی به هواداران داده باشد.

به گزارش "ورزش سه" اواخر نیم فصل اول به تلخی برای هواداران تراکتورسازی تمام شد. در حالی که آن‌ها فرصت داشتند از خستگی پرسپولیس استفاده کرده و آن‌ها را در استادیوم آزادی شکست دهند اما عدم استفاده از لی اروین و آنتوتی استوکس مانع رسیدن به این مهم برای تبریزی‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دو مهاجم از هفته سیزدهم به بهانه‌های مختلف اردوی تراکتور را ترک کردند و همین امر آمار گلزنی این تیم را پایین آورد. به طوریکه در 3 بازی تنها دو گل به ثمر رساندند. نکته جالب توجه این است که هر دو گل را هم بازیکنانی از خط میانی به نام خود ثبت کردند تا ضعف خط حمله در نبود این دو بازیکن مشخص شود.


در همان موقع بحث‌های مختلفی در خصوص انتقال این دو مهاجم به خارج از کشور یا تیم‌های دیگر ایرانی وجود داشت. اما محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه هر بار از عدم صدور رضایتنامه و هم‌چنین بازگشت این دو مهاجم به تیمش خبر داد. در خصوص استوکس هم این اتفاق رخ داد. مربی وقت تراکتورسازی با سفر به انگلستان او را همراه با خود به ایران آورد تا یکی از گلزنان برتر لیگ کار خود را در اردوگاه سرخ ادامه دهد.


 اما کماکان خبر از لی اروین نبود؛ او نه در تمرینات شرکت می‌کرد و نه خبری از ثبت قرارداد او با دیگر تیم‌ها به گوش می‌رسید. در این میان کماکان باشگاه تراکتورسازی بر موضع خود پافشاری انجام داد و به دنبال بازگرداندن این مهاجم به تبریز بود. حالا به نظر می‎‌رسد این اتفاق در حال رخ دادن است. آنتونی استوکس که بعد از برد برابر استقلال با کسب اجازه از کادر فنی برای استراحت به کشور خود بازگشته بود، دقایقی پیش با انتشار استوری‌ای در صفحه اینستاگرامی خود خبر از بازگشت اروین داد. گویا این مهاجم همراه با اروین در حال بازگشت به ایران برای شرکت در تمرینات تراکتورسازی است تا این گونه سرخپوشان تبریزی برنده این جدال باشند و مهاجم خود را راضی به بازگشت کرده باشند.


در صورت به وقوع پیوستن این اتفاق خبر خوش دیگری به هواداران تراکتورسازی در کمتر از یک هفته داده شده است. آن‌ها حالا بعد از شکست استقلال در خانه باز هم مخوف ترین خط حمله لیگ برتر را خواهند داشت. به خصوص اینکه در کنار این دو مهاجم بریتانیایی، اشکان دژاگه هم از آمادگی خوبی برخوردار است و پشت سر آن‌ها سوگیتا و مسعود شجاعی هم روی فرم ایده‎‌آل قرار دارند و برای رساندن پرشورهای آذری به قهرمانی تلاش می‌کنند. شاگردان لیکنز یکشنبه هفته آتی در تهران برابر سایپا قرار می‌‎گیرند و امیدوارند با کسب سومین پیروزی پیاپی فاصله خود با صدر جدول را کاهش دهند و امیدوار به آینده باشند.

 

 

 

تراکتورسازی تبریز هری اروین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز هری اروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست

به گزارش جام جم آنلاین، همزمان با نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه و دنیا و همچنین با کاهش تنش های سیاسی در منطقه سیرنزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد.

قیمت دلار صبح روزی که پاسخ محکم ایران به اسرائیل داده شد، تا  70 هزار تومان بالا رفته بود ولی بعد از مشخص شدن ابعاد ماجرا و اثبات اقتدار نظامی کشورمان، جو بازار ارز کاملا برخلاف روزهای قبل شد. جو منفی که قبل از پاسخ ایران به اسرائیل در بازار حاکم بود باعث افزایش شدید قیمت ها در بازار طلا و ارز شده بود.

اما بعد از پاسخ محکم ایران ورق در بازار داخلی نیز بازگشت و جو بازارها مثبت شد. این موضوع بعد از مشخص شدن ضعف و ناتوانی اسرائیل  در اصفهان بازهم تقویت شد.

ادامه سیر نزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز باعث شده تا قیمت دلار از ساعتی قبل به کانال 63 هزار تومان بازگردد. قیمت سکه نیز هم اکنون به کانال 41 میلیون تومان بازگشته است.

فعالان بازار می گویند از دقایقی قبل اکثریت افراد حاضر در بازار فروشنده شدند و سعی دارند در همین قیمت ها طلا و ارز خود را به ریال تبدیل کنند. اما نکته مهم اینجاست که خریداری در این ساعت ها در بازار وجود ندارد و همه منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند.

به گفته کارشناسان اقتصادی، طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت شاهد اُفت تقاضای ارزی در بازار بوده‌ایم و به نوعی فشار‌ روی قیمت دلار نیز کمتر می‌شود؛ بنابراین چنانچه شوکی خارجی به کشور تحمیل نشود، شاهد ایجاد یک ثبات در بازار خواهیم بود.  

دیگر خبرها

  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟