Web Analytics Made Easy - Statcounter

او اضافه کرد: «پرونده قدیمی ساخت یک هزار سرویس بهداشتی (در هر ۲۵ کیلومتر) که البته سال‌ها قبل (۱۳۸۶ با مصوبه هیات وزیران) به این شرکت واگذار شده بود، قرار است با نقشه جدید پیش برود.» وی با بیان اینکه پروژه سرویس‌های بهداشتی با برنامه انجام نشده بود و جانمایی‌های آنها هم درست نبود، گفت: «یکی از تکالیف و ماموریت‌های اصلی ما از سوی رئیس سازمان، به سرانجام رساندن این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر رئیس‌جمهور هم تکمیل این زیرساخت مهم است.» مهدوی با بیان اینکه عملیات بررسی و ساخت یک هزار سرویس بهداشتی از این هفته آغاز می‌شود، یادآور شد: «ما یک تیم برنامه‌ریزی به این منظور تعیین و از حضور افراد متخصص استفاده می‌کنیم. » او خاطرنشان کرد: «قرار نیست این شرکت، سرویس بهداشتی بسازد، بلکه نقش ما نظارتی است و وظیفه داریم تیم مهندسی، معماری و پیمانکاران قوی را انتخاب کنیم. تیمی می‌گذاریم که ایراد کارهای قبلی را مشخص و پروژه را اصلاح کند.» به گفته وی، هدف این پروژه از ابتدا ایجاد زیرساخت برای گردشگران بوده؛ شاید مسیر اشتباه بوده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علیرضا رحیمی محمودآبادی نایب رئیس کمیسیون تلفیق به همراه حجت الاسلام علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از پروژه‌های پلاتو، استاد شهریار و مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج بازدید کرد.

علیرضا رحیمی توجه به ساخت و توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله اقدامات شورای ششم برشمرد و اظهار داشت: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و همچنین تکمیل فرهنگسرای غدیر از پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند که می‌توان به آن پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در حاشیه بازدید از پروژه ساخت پلاتو گفت: عملیات احداث این ساختمان در بوستان خانواده با پیشرفت ۷۰% در حال اجراست که امیدواریم در مردادماه سال جاری به بهره برداری برسد و تقدیم هنرمندان عزیز و علاقمندان به اجرای هنر‌های نمایشی شود.

رحیمی از تکمیل شبستان مصلی امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه و زیرساخت‌های فرهنگی شهر یاد کرد و گفت: ساختمان استاد شهریار با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، گفت: فاز اول این پروژه با مساحت حدود ۷ هزار متر مربع که مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام می‌باشد به زودی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جزئیات تکان‌دهنده از پروژه «سرویسِ اسکورت»
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت