Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو؛ یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی صبح فردا با حضور فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار می‌کند.

این رویداد بین‌المللی از صبح فردا به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود که در این دوره از نمایشگاه تمامی کالا‌ها و خدمات مرتبط با انرژی خورشیدی، انرژی بادی، انرژی زمین گرمایی، بهره‌وری انرژی، بهینه‌سازی مصرف، صرفه‌جویی مصرف برق، صرفه‌جویی مصرف حامل‌های انرژی مانند نفت و گاز، تجهیزات کاهنده مصرف شرکت‌های مشاور مدیریت مصرف، شرکت‌های تولید کننده لوازم روشنایی کم مصرف و شرکت‌های پیمانکار ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: صرفه جویی ۲۵۰۰ مگاوات انرژی با کاهش ۴ درصدی تلفات در صنعت برق

نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی همچنین در این دوره میزبان شرکت‌های از ۶ کشور چین، اتریش، آلمان، استرالیا، هلند و ترکیه خواهد بود که در مدت زمان فعایت این رویداد بین‌المللی به ارائه آخرین دستاورد‌های خود در این زمینه خواهند پرداخت.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۹ صبح فردا با حضور سیدمحمد صادق‌زاده، معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق در سالن ۳۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه طی روز‌های دوم تا پنجم اسفندماه از ساعت ۹ الی ۱۷ میزبان علاقه‌مندان و فعالان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی خواهد بود.

انتهای پیام/

حضور ۶ کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی

تین نیوز

یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی 29 اردیبهشت ماه در حالی برگزار خواهد شد که فعالان صنعت ریلی از افزایش بی رویه هزینه های مشارکت در این رویداد به شدت گله دارند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع ریلی امسال در مقطعی از سال برگزار می شود که از نظر تقویم نمایشگاهی، زمان مناسبی به شمار می رود. این نمایشگاه قرار است از 29 اردیبهشت ماه تا 1 خردادماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود.

نکته قابل تامل این که امسال، هزینه های اجاره غرفه در نمایشگاه صنعت ریلی با افزایش شدید و غیرمنتظره مواجه شده و این گرانی فعالان صنعت ریلی را شوکه کرده است. بررسی ها نشان می دهد افزایش هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته در ابتدا حدود 3 برابر بوده است که با انتقاد فعالان ریلی 30 درصد کاهش یافته با این وجود هزینه مورد اشاره فشار سنگینی به فعالان صنایع ریلی وارد می کند.

به نظر می رسد وزارت صمت و زیر مجموعه های این وزارتخانه یعنی سازمان توسعه تجارت و شرکت نمایشگاه های بین المللی باید در مورد این گرانی بی رویه و غیرقابل توجیه پاسخگو باشند. شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران باید به این پرسش پاسخ دهد از سال گذشته تاکنون چه امکانات و تاسیسات جدیدی به سالن های نمایشگاهی افزوده شده که هزینه اجاره غرفه ها را سه برابر کرده است؟

از وزارت صمت نیز انتظار می رود نگاه دقیق تری به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال داشته باشد و معنا و مفهوم کلام رهبر انقلاب درباره رونق تولید با مشارکت مردم را یک بار دیگر با مدیران و مسئولان این وزارتخانه مرور کند چرا که به نظر می رسد برخی مسئولان این وزارتخانه در همین ابتدای سال در حال انجام اقداماتی هستند که نشان دهنده درک معکوس آنها از فرمایشات معظم له است!

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز ، که امسال بدون منازعه خاصی با بخش خصوصی میدان دار تام و تمام برگزاری نمایشگاه صنایع ریلی است، باید قدرت مدیریت و مذاکره و تعامل خود را وزارت صمت به نمایش گذاشته و فشار هزینه های نمایشگاه را از روی دوش بخش خصوصی کاهش دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • اسلامی: ارزش سوخت فسیلی صرفه‌جویی شده در نیروگاه بوشهر ۸ میلیارد دلار است
  • گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳
  • برگزاری نمایشگاه بین المللی و جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران