Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:56:42 GMT

لعیا زنگنه: فضای مجازی برای من ترسناک است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۵۳۱۷

لعیا زنگنه: فضای مجازی برای من ترسناک است

لعیا زنگنه با بیان اینکه هیچگاه اهل مصاحبه نبوده است، درباره حضور در مجازی نیز می‌گوید: این فضا برای من ترسناک است و اصلاً از جنس من نیست.

به گزارش ایسنا، زنگنه که کاندید بهترین بازیگر زن در جشنواره جام جم با ایفای نقش در سریال «پدر» شده است، درباره حضور در این سریال اظهار کرد: این انتخاب دلایل زیادی داشت؛ یکی از دلایل مهم نیز فیلمنامه فوق‌العاده این کار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر با اشاره به اطلاعات غلطی که از او در فضای مجازی وجود دارد، درباره فضای مجازی اظهار کرد: این فضا برای من ترسناک است و اصلاً از جنس من نیست. فضای مجازی اگر در مسیر خودش باشد می‌تواند مفید باشد اما برای من مثل این می‌ماند که شما در خانه و حریم خصوصی‌ات هستی و کسی دارد از پشت پرده نگاهت می‌کند. من همیشه سعی کرده‌ام بین حریم خصوصی و زندگی کاری‌ام فاصله بگذارم.

زنگنه یادآور شد: بازیگری کار سختی است چون نباید دروغ بگویید. اگر می‌گوئید مردم سریال پدر را دوست دارند یا سریال پدر محبوب شد، به این خاطر است که هیچکدام از عوامل دروغ نگفتند. وقتی آقای عنقا متن را نوشت ما پیش او نبودیم اما راست و با صمیمت حرف زده و من وقتی فیلمنامه را می‌خواندم باورم می‌شد و حتی گریه می‌کردم. به آقای عنقا می‌گفتم این صحنه‌ها را بردارید من خودم فرزند دارم و برایم سخت است این صحنه‌ها را بازی کنم. اما او می‌گفت نگران نباش من خودم کمکت می‌کنم.

بازیگر نقش شریفه در سریال «پدر» تاکید کرد: من اهل مصاحبه نیستم و اینها را نگفته بودم. اما از صمیم قلبم مدیون آقای عنقا هستم، تک تک بچه‌ها، آقای بهرنگ توفیقی، بچه‌های بازیگر، تصویر، تدارکات و همه و همه. کار ما گروهی است. بزرگترین حسن ما دروغ نگفتن بود. چیز دیگری که خیلی قشنگ و باشکوه است این است که نقشی که من بازی کردم یکی از عزیزترین نزدیکان آقای عنقا است. به ایشان گفتم می‌شود نقش شریفه را عوض کنیم و طیبه بگذاریم که اسم مادر من است؟ گفت نمی‌شود. وقتی در روند کار قرار گرفتم دیدم شریفه در واقع مادر آقای عنقا هستند و این مسئولیت مرا خیلی سنگین کرد. دوست دارم با صدای بلند برای اولین بار بگویم من بی نهایت ممنونم که چنین مسئولیتی به من دادید و در من این توانایی را دیدید که ایفاگر نقش مادر مقدستان که آدم بزرگی برای شما بوده بازی کنم.

زنگنه درباره واکنش مخاطبان به سریال «پدر» گفت: من آن زمان برای کاری مجبور بودم به خارج از کشور بروم و تمام آدم‌هایی که در مسیر به آنها برخورد کردم و تمام ایرانی‌هایی که مرا می‌دیدند سریال را دنبال می‌کردند و پدر در اروپا هم مخاطب داشت. دلیل این موضوع نقش پدر در خانواده بود که متأسفانه دارد کمرنگ می‌شود. انگار همه یادشان رفته که ما یک نقش حمایت‌گرانه داشتیم که متعلق به پدرها بود و این به ویژه برای دخترها ملموس‌تر بود.

به گزارش ایسنا، این بازیگر روز گذشته در برنامه‌ی «نگی که نگفتی» که اجرای آن را ژیلا صادقی برعهده داشت، مهمان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازیگر پدر شبکه دو سیما لعیا زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال

ماشاالله وروایی بازیگر سریال «نون.خ» که این شب ها از شبکه یک سیما پخش می شود درباره حضورش در این سریال از اولین فصل مجموعه به خبرنگار مهر بیان کرد: من پیش از بازی در سریال «نون.خ» در صداوسیمای کرمانشاه فعالیت داشتم و بعد از فراخوانی که دادند به این سریال پیوستم.

وی درباره پیشنهادها بعد از بازی در این سریال بیان کرد: اگر پیشنهاد خوبی باشد به تهران می روم اما چون باید برای ما شهرستانی ها هتل بگیرند و یا امکانات دیگری برایمان فراهم کنند کمتر از ما سراغ می گیرند. البته برخی از بازیگران هم بعد از سریال «نون.خ» و شهرت در این سریال به تهران رفته اند و در آنجا ساکن شدند مثل کاظم نوربخش که در بیجار زندگی می کرد و همشهری سعید آقاخانی بود ولی الان چند سال است که در تهران خانه گرفته است و به این ترتیب در پروژه های دیگر هم می تواند بازی کند.

با فراخوان وارد سریال «نون.خ» شدم

این بازیگر درباره فراخوان سریال نیز گفت: من در کرمانشاه فعال بودم، گفتند می خواهند برای یک سریال بازیگر بگیرند، مصطفی تنابنده به همراه سیروس میمنت آمده بود. عده زیادی هم در خود شهر برای آن فراخوان جمع شده بودند. نوعی پرسش و پاسخ انجام شد و هفته بعد به تهران رفتیم و بعد توسط سعید آقاخانی از ما تست گرفتند. چهار یا پنج نفر برای نقش کاووس انتخاب شده بودند که در نهایت این نقش به من رسید.

بازیگر نقش عمو کاووس درباره شخصیتی که ایفا می کند، عنوان کرد: من این نقش را می شناسم چون زمانی به همراه برخی از همکارانم به روستاها می رفتیم و برنامه های شبانه می ساختیم که کل آبادی در یک سالن جمع می شدند و تماشا می کردند.

وی درباره بازخوردهای مردمی نیز بیان کرد: مردم می گویند کاووس خیلی خوب است. می گویند خیلی طبیعی هستید. از اینکه در قصه ها به خود منطقه پرداخته شده است، خوشحال هستند چون همه این قصه ها به نوعی واقعیت دارد. مثلا فصل اول درباره تخمه شورآباد بود یا در یکی از فصل ها به داروهای گیاهی که در دشت و کوه های کرمانشاه وجود دارد، پرداخته شد.

برای بازی در این فصل از سریال ۶ ماه در سفر بودیم

این بازیگر درباره چالش سفر در فصل پنجم سریال و اتفاقات آن عنوان کرد: ما ۶ ماه در سفر بودیم، مسیر هم دور بود و در مسیر حرکت اتفاقات گوناگونی رخ داد. قصه هم این است که صنایع دستی خود را به کرمان برسانیم تا گلیم و جاجیم و گیوه های کردی در نمایشگاهی عرضه شود. نوری هم پرنده ای را با خودش می آورد که آن هم داستان های دیگری دارد که به سیستان و بلوچستان ختم می‌شود.

وی اضافه کرد: در قسمت های آینده کولبری هم داریم و اگرچه این چند ماه سختی های زیادی داشت اما ما با جان و دل بازی می کردیم.

وروایی در پایان با اشاره به حضورش در گروه نجات هلی کوپتر بیان کرد: من البته کارهای سختی داشته ام و این سختی ها را با عشق می پذیریم. من ۳۰ سال در هلی کوپتر و در گروه نجات بوده ام و حتی قبل از اینکه هلال احمر به وجود بیاید ما بودیم که به خیلی ها در حوادث کمک می کردیم.

کد خبر 6084777 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • گناه بزرگ سازنده سریال گناه فرشته
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس