Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@09:21:04 GMT

کوهنوردان همدانی تاریخ ساز شدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۵۳۴۱

کوهنوردان همدانی تاریخ ساز شدند

علیرضا گوهری روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پیمایش زمستانی برای نخستین بار انجام شده و 16 روز به طول انجامید.
وی اضافه کرد: نیما اسکندری، محمید حسینی شعار، امیر پاینده و مهدی الف استوار چهار کوهنوردی همدانی هستند که توانستند این افتخار ارزنده را کسب کنند.
گوهری بیان کرد: این گروه کوهنوردی خط الراس اصلی البرز از قله دماوند تا آزادکوه نزدیک به 160 کیلومتر را برای اولین بار در زمستان صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: همدان از دیرباز زادگاه کوهنوردان برجسته و فقید بوده است و تاریخ کوهنوردی این استان مملو از افتخارات ارزنده است.
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان خاطرنشان کرد: این پیمایش موفقیت آمیز نیز به ویترین افتخارات ورزش همدان افزوده شد تا کوهنوردی همدان بیش از گذشته در کشور درخشش داشته باشد.
وی افزود: قدردانی از زحمات ورزشکاران موفق را هرگز از یاد نمی بریم و همواره به وجود آنها افتخار می کنیم.
همدان دارای بیش از هفت هزار کوهنورد فعال است.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 دماوند زمستان کوهنوردان تاریخ همدانی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباختگان تصادف در کردستان به ۱۰ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،گوهری با بیان این خبر افزود: از ابتدای سفر‌های نوروزی تا روز گذشته ۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای استان جان خود را از دست داده و ۱۶۸ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
پلیس از رانندگان خواسته برای داشتن سفری سالم و ایمن، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و با احتیاط رانندگی کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون، در مجموع تصادفات جرحی و خسارتی، ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش وجود دارد.
رئیس پلیس راه کردستان مجروحان تصادفات جاده‌ای امسال را ۱۶۸ نفراعلام کرد و افزود: درمجموع روزانه بیش از ۱۰۰ تیم پلیس به صورت گشت محسوس و نامحسوس درسطح جاده‌ها فعالیت می‌کنند.
سرهنگ گوهری اعلام کرد: سال گذشته ۱۴۸ فقره تصادف خسارتی ثبت شده که این آمار در سال جاری ۹۱ مورد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • فوت ۱۰ کردستانی در تصادفات جاده ای
  • جانباختگان تصادف در کردستان به ۱۰ نفر رسید
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن
  • گنج نهفته در همدان، بهترین مکان برای مسافران نوروزی