Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملاقات اخیر با میگل آنخل سانچز فقط می‌تواند یک هدف داشته باشد: اجازه جدایی!

طرفداری - مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید قصد دارد با سناریویی مشابه کریستیانو رونالدو، از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

به گزارش AS، مارسلو اخیرا ناراحتی‌اش بابت انتقاداتی که به او می‌شود و تمایلش به جدایی از رئال مادرید در پایان فصل در صورتی که وضعیت فعلی در برخورد باشگاه و رسانه‌ها با وی بهبود پیدا نکند را به سفیدپوشان اطلاع داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بیان دیگر او درست از فرمولی که رونالدو برای جدایی از رئال مادرید استفاده کرد، استفاده کرده است. اینکه ابتدا به خوزه آنخل سانچز به عنوان دست راست پرز اعلام کند که از وضعیتش در باشگاه راضی نیست و درخواست همکاری با او برای جدایی قریب الوقوع کند؛ آن هم بابت پاداش دوران فوق العاده‌ای که در باشگاه داشته است. رئال مادرید با این درخواست رونالدو موافقت کرد و بند آزادسازی‌اش را از 1 میلیارد یورو به 100 میلیون رساند تا یوونتوس او را جذب کند. مارسلو انتظار دارد باشگاه همین کار را در قبال او هم انجام بدهد.

مارسلو و رونالدو اگرچه یکی از آنها در مادرید است و دیگری در تورین اما همچنان رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای با هم دارند. در هفته‌های اخیر این مدافع برزیلی از وضعیت نه چندان مطلوبش در مادرید به دوست پرتغالی‌اش گفته است. مارسلو دقیقا می‌داند رونالدو برای جدایی از رئال مادرید چه پروسه و فرمولی را طی کرد و بنابراین ملاقات اخیر او با آنخل سانچز به نظر تنها یک هدف می‌تواند داشته باشد: درخواست جدایی در پایان فصل و راه آمدن باشگاه با او در این قضیه.

مارسلو گام نخست برای جدایی را برداشته است. اگر رگیلون به نمایش‌های خوبش ادامه بدهد و از آن سو مارسلو هم پیشرفت چندانی نداشته باشد، باشگاه هم چندان مخالفتی با فروش اسطوره‌ برزیلی‌اش نخواهد داشت. در حال حاضر جونیور فیرپو از بتیس به عنوان گزینه‌ نخست جایگزینی مارسلو یاد می‌شود. البته باز هم بعید است فلورنتینو پرز به هر پیشنهادی برای مارسلو جواب مثبت بدهد و مطمئنا نمی‌خواهد بهترین دفاع چپ چند سال اخیر دنیا را ارزان بفروشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دیشب بارسا از رئال در ال‌کلاسیکو، بسیاری کار ژاوی را تمام شده می دانند. در واقع خود او نزدیک به سه ماه پیش گفت که در پایان فصل از بارسا خواهد رفت و در نشست های خبری اخیر خود نیز روی این تصمیم پافشاری کرده است.

در حالی که به نظر نمی رسد او تغییر عقیده بدهد، کیم دومنک، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، شب گذشته در ال‌چرینگیتو ادعای حالبی مطرح کرد. او گفت در صحبت با یکی از اطرافیان نزدیک ژاوی مطلع شده که هنوز جدایی او قطعی نیست و ژاوی همچنان دوست دارد به کارش در بارسا ادامه دهد. 

او که تا 2025 قرارداد دارد و بندی نیز به او اجازه تمدید تا 2026 می دهد، حتی بعد از شکست برابر پی اس جی و رئال مصمم تر برای ادامه کار شده ولی برای ماندن شروطی دارد که آنها برای در جلسه با خوان لاپورتا مطرح خواهد کرد.

مدیریت بارسلونا به دلایلی چون مشکلات اقتصادی تمایلی برای جدایی ژاوی ندارند و معتقدند او در حال حاضر بهتر از هر کسی می تواند بارسلونا را هدایت کند. لاپورتا سعی دارد هر طور شده ژاوی را منصرف کند و حال به نظر می رسد ژاوی نیز بی میل به ماندن نیست.

دیگر خبرها

  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند